uitje tips voor het weekend!

Discussie in 'De lounge' gestart door miekie82, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    HoiHoi

Aangezien het dit weekend weer lekkerrrr warm wordt wil ik echt iets doen! Maar ik heb eigenlijk niet zoveel inspiratie meer! Ik kan niet zo ver meer lopen, dus de mogelijkheden worden ook zo klein!

Normaal lig ik bij deze temp. direct op het strand (5 min. rijden!) Maar dat kan mijn arme lichaampje niet zo goed aan nu! Helaas gaan alle vrienden wel gewoon naar het strand!
    Ik ben nog te actief en zit vol rusteloosheid om niks te gaan doen!

Ik zoek dus leuke ideeen!
    Wat gaan jullie doen?

kus en thx alvast voor de ideeen!
    miek

2. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Uhmm, ik kan eigenlijk alleen maar dingen bedenken die leuk zijn met kleine kinderen... Ik ga lekker naar de dierentuin, kinderboerderij of zo. Lekker in de tuin met een badje, de stad in al is het alleen om een ijsje te halen of terrasje te pakken..

't Is voor mij nog maar (bijna) 2 jaar geleden dat ik van mijn dochter ben bevallen maar kan alleen nog maar dingen bedenken die je kan doen met kinderen erbij :oops:

3. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    haha brussie dat heb ik nou ook,sinds ik kinderen heb kan ik ook niks voor mezelf bedenken.en als manlief me meesleept naar een restaurant ofzo maak ik me druk om mijn kinderen en wil naar huis. :)

4. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Weet niet waar je woont.
    Maar wij gaan met de stoontram van Hoorn naar Medemblik en dan met de boot naar Enkhuizen.

Tussen de stops heerlijk op een terrasje zitten...
    En afsluiten met een heerlijke etentje in Enkhuizen.

Ook erg leuk om te doen

5. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Boottochtje pakken door de grachten (amsterdam/ utrecht). Daarna heerlijk op het terras gaan zitten, of in Adam, heerlijk het vondelpark in duiken.

Of alle leuke terrasjes langs de Vecht afgaan

Succes!

6. Nemo

Nemo Niet meer actief

7. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    hoi,
    Thx voor de reacties, maar helaas nog niet echt waarvan ik denk..JA! Ja boottochtje, maar we zijn 2 weekenden terug al een dagje naar Texel gegaan voor het boottochtje! hahahaha
    Ik ga eens kijken naar die stoomtrein op internet, wonen in Noord-Holland!
    Hihih nee we hebben nog geen kids, dus nog even iets doen speciaal voor ons zelf!
    Met koninginnedag gaan we al uit eten dus das ook geen optie...

Mmm..zat te denken, misschien stukje toeren met de auto, ergens stoppen, ik onder de paracol hangen met een boek en manlief ff vissen en dan picknick? Klingt wel leuk toch...

Meer ideeen zijn welkom!

kus miek

Deel Deze Pagina