Bah, het verhaal van de zeeuwse bolussen.

Discussie in 'De lounge' gestart door saartje27, 9 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Dan betreur ik dat zeer dat ik dat woord heb gebruikt, het zal niet meer voorkomen!

Ik heb tenminste het lef om te zeggen dat het me spijt!

2. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

grappig, nooit zo gezien. ik vind dit overigens lang niet meer lijken op het originele vloek, waardoor ik er niet direct veel moeite mee heb, maar mijzelf kennende ga ik het woord tóch minder gebruiken;)

3. 078mama

078mama Niet meer actief

Miffy, je mag alleen nog ja en nee zeggen! Zal je man misschien ook wel blij mee zijn haha

4. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik heb tenminste het lef om te zeggen dat ik nergens spijt van heb. Ik zou ook echt niet weten waarom iemand spijt moet hebben van het woord gatverdamme dus je opmerking is in mijn ogen totaal ongepast. Je probeert in mijn ogen jouw ideeen op te leggen en dit vind ik erg vreemd en vervelend!

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik denk dat het ook komt doordat de meeste mensen Gatverdamme niet als een vloek zien, maar als een standaard uitdrukking!

Dan zou je dus al die benamingen die 078mama uit Wikipedia hier heeft neergezet, dus ook niet meer mogen gebruiken....Pfff, inderdaad, wat mag dan nog wel?

Ik begrijp best dat je rekening met elkaar moet houden op dit openbare forum en elkaar moet respecteren, maar ik vind dit wel een beetje heel erg ver gaan.

6. littleladybug

Hè toch, dat mag nog wel;)

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Oehh Bah! Hij zou er maar een hap van genomen hebben!
    Goed dat je er mee terug gegaan bent:).

En over de titel: Er zijn ergere dingen in het leven waar we ons druk om moeten maken dan een "woord" wat niet in iemand zijn vocabulair past;).

8. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Zeg, zou je op je taalgebruik willen letten? Het stoort me enorm ;)

9. LovelyDK

Heeft dat iets met lef te maken dan? Waarom zou TS in godsnaam (of mag dat ook al niet?!) haar excuses aan moeten bieden?! :)

10. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Veel lezers zeg, komt dit topic tenminste een beetje onder de aandacht.
    Ondanks dat onze woordenschat niet zo rijk is wil ik er toch nog een gezellige boel van maken.
    En dat is gelukt!!!

Kopje koffie erbij met een heerlijke bolus

11. miffy11

miffy11 Niet meer actief

nou eh... NEE!!

12. 078mama

078mama Niet meer actief

Vergeet je mond niet uit te spoelen met zeep en water na je jakkes! ;)

13. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Ik heb nergens gezegd dat TS haar excuses aan MOET bieden.

Ik zie veel kinderachtige reacties, daar doelde ik eigenlijk meer op.
    Maar ach, ik doe ook wel eens kinderachtig.

14. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Ontopic: Gewoon een klacht indienen! Dit is echt ontzettend smerig!

Offtopic: wat een ONZIN!!! Ik als niet gelovige stoor mij aan het feit dat er gelovige mensen zijn die van mij verwachten dat ik mij aanpas aan hun geloof. Ik wil niet geconfronteerd worden met god of andere dingen waar ik niet in geloof. Als ik vloek dan vervloek ik mijzelf volgens het christendom oid. Prima is mijn keus en aangezien ik daar niet in geloof kan het me ook niks schelen. Ik vloek niet richting de gelovigen uit respect, maar kom op... Om discussies te voorkomen mag hier ook niet over gesproken worden op zwangerschapspagina. Doe dat dan ook niet.

Een topic over voedsel wat over de datum is loopt nu uit op een geloofskwestie. We zijn goed bezig hier he....

15. littleladybug

Dat begrijp ik ook echt hoor! Ik wil persoonlijk niet muggezifterig overkomen, maar als het onderwerp van een topic een scheldwoord oid heeft, lees je het continue wanneer je in de lounge komt en dat is voor mij enigszins storend.
    Aan de andere kant denk ik eigenlijk dat het nu wel helder is voor iedereen! Volgens mij moeten we nu maar eens stoppen met deze discussie.

16. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Heb net een bolus op met vlees, is genoeg dacht ik zo:D

17. tulip

tulip Niet meer actief

Ik snap het punt van 078 mama heel goed, maar het is toch van de zotte dat je dat allemaal niet mag gebruiken omdat het afgeleiden zijn, bovendien mag je als goed christen wel beter ingelicht zijn.

fairy11, jij mag blij zijn dat dit topic onder de aandacht komt, maar wel op een verkeerde manier zo vind ik. En over die bolus bij de koffie, dat is toch net zo pesterij voor TS als dat iemand nog een keer expres gadverdamme neerzet????

18. 078mama

078mama Niet meer actief

Dit is wel de mooiste vind ik, die wist ik zelfs niet:
    Duivel: duivels, verduiveld, met de bastaardvloek deksels

19. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Goed, dan neem ik iets anders bij de koffie,
    nogmaals...Ik val TS niet aan!!!
    Althans het is niet mijn bedoeling.

Bij sommige meiden zie ik namelijk wel dat het hun bedoeling is om iemand zo vreselijk af te kraken.
    Daar word je toch ook niet blij van?

Gelukkig kan ik het hebben, ;)

20. LovelyDK

Fairy nou gelukkig kan je idd veel hebben ;)

Deel Deze Pagina