Euh.....Ik heb ook nog nooit gehoord dat de titel (nee ik zal hem nu even niet nomen) afgeleid zou zijn van een vloek...? Ik "leer" het mijn zoon ook als iets vies is...
deksels als in de zin van deksels, het lukt niet. (dat is nogal een ouderwets gezegde) of deksels in de zin van, wil je de deksels even aangeven, dan kan ik de aardappels afgieten.
Haha alle christenen stoppen nu met het gebruiken van het woord Deksels. Misschien kunnen jullie het hoedjes noemen? Even een hoedje op de pan doen
Mijn welgemeende excuses daar ik u in mijn onnozelheid niet correct binnen mijn eigen vocabulaire grenzen te woord gestaan heb.
Ieeeeh beestjes op je eten, raaaanzig! En wat een heerlijke discussie weer zeg. Get a life! Vallen over een woord als gadverdamme. gadverdammegadverdammegadverdammegadverdammegadverdammegadverdammegadverdammegadverdammegadverdamme, zo en nu lekker gaan huilen.
Zeg dat wel. Ieder z'n ding, ik hoor me van nu af aan als iets écht smerig is, niet roepen 'oh, wat vies zeg!' Ik heb er dan meteen zo'n 'Hyacint' (schone schijn) gevoel bij.
*proest* Nou het spijt mij dus niet dat ik gadverdamme zeg. ÉN ik heb het lef om mijn excuses daar niet voor aan te bieden. *huilie*
je kan niet verwachten dat iedereen ineens rekening gaat houden met een geloof, mensen die zich niet erin verdiepen weten niet eens welke woorden wel/niet 'mogen'... dus wil jij ze nu elke keer daarop aanspreken fairy?? levert alleen maar discussies op. ik denk als jou dit stoort je er zelf rekening mee moet houden door het gewoon niet te lezen als je al zo'n titel ziet... als mij of andere iets stoort ga je het ook niet express nog eens doorlezen lijkt mij toch??
Jeetje waarom zeg je dat nou, alle deksels nog aan toe! Ik vind het echt enorm jakkes dat je dat soort woorden gebruikt, gadverdarrie!