Wil ook nog even reageren op het titel-verhaal: Gadverdamme wordt door de meeste mensen in onze maatschappij al lang niet meer gezien als een woord dat verband houdt met een godsdienst. Het woord met de 2 o's overigens wel. Fairy11 heeft alle recht om zich te storen aan het gebruik ervan en vraagt of we gelovigenniet meer willen kwetsen met dit soort woorden. Het is goed dat ze dat wil aangeven, alleen vind ik het jammer dat ze, zonder enige uitleg, de moderators vraagt om verandering van de titel. Ik ben docent en heb ook Levensbeschouwing gegeven. Ik weet en accepteer dat het tegenwoordig behoorlijk verandert voor wat betreft kennis van de afkomst en impact van woorden en uitdrukkingen, alsmede de algemene normen en waarden. Maar goed, ik ACCEPTEER dat dus, want dat helpt me behoorlijk in deze maatschappij. Ik stoor me tegelijk ook regelamtig aan de teloorgang van de Nederlandse taal, maar daar mag je het op dit forum ook niet over hebben. Ik vind het jammer dat Fair11 zo wordt aangevallen op haar standpunt, al had ze haar verzoek om verandering heel anders kunnen omkleden. Tegelijk denk ik dat het haar wel helpt te leren accepteren dat nu eenmaal niet iedereen meer op de hoogte is van deze link, en dat ook veel mensen het totaal niet meer interesseert. Iedereen heeft het recht te denken en te voelen wat ze wil, ook hier op het forum. Maar iedereen heeft ook recht op het aanzwengelen van topics, onder welke naam dan ook. Gadverdamme is een gangbaar Nederlands woord, dat je mij ook niet zult horen gebruiken, maar dat ik inmiddels alom accepteer... Ben ik nog duidelijk eigenlijk? Hihi! Kortom, laten we niet te krampachtig zijn naar elkaar. We zijn hier om plezier te hebben, ons ei kwijt te kunnen en vragen te stellen, dan wel te beantwoorden. Accepteer dat een ieder daar haar eigen woorden voor kiest en dat veel mensen al helemaal niet weten dat ze daar onbedoeld mee kwetsen.
Proest!!!!!!! Eneuh Fairy....... Als jij je aan gatverdamme al stoort, zou het dan niet beter zijn om helemaal geen internet te hebben, en al helemaal geen account op zwangerschapspagina? Want er zullen wel meerdere woorden zijn die veel erger zijn dan gatverdamme! Ik kan er zo een aantal opnoemen waar jij kippenvel van krijgt. Misschien beter als je helemaal niet meer reageert op zulke woorden, want wees eerlijk: beetje mierenneukerig was t wel he? TS sorry voor het offtopic commentaar, maar ik kan me zooooooo boos maken om dat gezeik!
Nou dames toch. Ben even niet online en wat een hoop discussie's. Het is nooit mijn bedoeling geweest om iemand aan te vallen met mijn "titel". Maarre, om eerlijk te zijn zie ik er de humor wel van in.... Ach het is maar een woord joh. Een woord wat naar mijn mening behoorlijk vaak gebruikt woord. Maar goed weer ff ontopic... Ben benieuwd of ik een reactie ga krijgen van ze. Had op zijn minst een bosje bloemen verwacht....wahaha
Ik ben op zoek naar een lachende emoticon. Wil bepaalde mensen uitlachen! Maar helaas, die hebben we hier niet op ZP. HAHAHA.
allemamachies jeeminee potverdriedubbeltjes alsjemenou jeetje miena puik bliksems jemig de pemig rododendron blikskaters jezusmina sakkerdome deksels joechei sakkerju donders jottem sakkerloot drommels lieve hemel sapristie duizend bommen en granaten mensen kinderen sodejuu getsie derrie mieters tjeempie gloeiende... mijn hemel verdikkeme goeie grutjes miljaar verdraaid gompie nondedomme verdulleme grutjes nondejuu verhipt hemeltjelief och heden wel heb ik ooit heremijntijd potjandorie wis en waarachtig jakkie bah potverdorie Zo, een rijtje met Oud Hollandsche uitroepen die al zo oud als 'Methusalem' zijn en die vroeger, toen het overgrote deel van de Nederlandse bevolking nog kerkganger was, werden gebruikt. bron: Miels.nl » Welkom op Miels.nl
Wahaha heb een reactie terug gekregen van ze. Geachte mevrouw B...., Namens EMTÉ supermarkten ons excuses voor de bolusbollen. Een incident wat nooit zou mogen voorkomen. Graag ontvangen wij van u de streepjescode van het product. Daarmee kunnen we onderzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren en contact opnemen met de leverancier. Betreffende de producten die over de datum zijn, heb ik de bedrijfsleider gevraagd om contact met u op te nemen. Ook hulpkrachten zouden inderdaad op de hoogte moeten zijn van de regels en mogen niet de reden zijn dat deze producten nog in de winkels liggen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, EMTÉ Supermarkten B.V.
Was volgens mij een actie van ze hoor. 5 bolussen in een plastic zakje. Normaal vind ik bolussen erg lekker, maar ben er nu voorlopig even van genezen...haha
Ik had een krentebrood gehaald bij de bakker, en daar zat vanmorgen ook zo'n klein vliegje in. Maar volgens mij is hij er hier ingekropen. Ik heb het brood gewoon opgegeten
baaaaaaaaaaaaaaaaa bleeeeeeeeeeeeeeee ik heb dit vaak bij super de boer zijn vaak de spullen over datum en de groente mega vies doe daar nooit meer boodschappen je zou er ziek van worden