bah! het wielrennersseizoen is begonnen

Discussie in 'De lounge' gestart door sydneys, 13 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

zoveel zijn het er maar in dit filmpje zijn ze rustig qua herrie :D
    De fietsertjes - YouTube

meestal is het tegen 11u rustiger want ze willen allemaal richting de ardennen vermoed ik

2. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Ik ken je probleem.mn vader woond in een zijstraatje van de heuvelandroute,en ik ga hem dit weekend echt niet op bezoek,voor ik een fietsroute of 4 onder mn wielen heb "wand die slechte weg is veel fijner dan dat net nieuw aangelegde fietspad"

3. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hier woon ik letterlijk op de route zelf! Ken het probleem maar al te goed al jaren. Bij mijn ouders is altijd vertrek punt. En waar ik nu woon in het heuvelland is het nog veel erger. Vind ze met de jaren steeds brutaler worden!!

4. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ik vind wel dat alle wielrenners hier over één kam gescheerd worden. Mijn partner houdt zich altijd netjes aan de regels (is overigens een mountainbiker), maar die is trouwens net zo generaliserend over wandelaars met honden of oudjes die de hele weg moeten gebruiken, als jullie over wielrenners :)

5. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ohh dat lijkt mij ook zwaar irritant godzijdank wonen wij er niet

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

heb je het filmpje zelf opgenomen?

7. Onje

Onje Niet meer actief

ooh en ik erger mij aan de fietsers hier bij ons in Amsterdam haha geen vergelijking natuurlijk!

Heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan hoe vervelend dat kan wezen als je in zo een "wielrengebied" woont.
    Nou sterkte dames hopelijk fietsen ze netjes en gauw voorbij!

8. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Hier ook. Als ze hier op de weg fietsen terwijl ze er niet horen. Dan ga ik er niet met een grote boog omheen. Dan ga ik er vlak langs. Bedoel ik mag niet over die door getrokken streep heen.

Ze letten niet op en zijn kei asociaal. Echt schandalig hier controleren ze trouwens veel in het seizoen op mensen die hun plaats op de weg niet weten. En die krijgen stuk voor stuk een bekeuring.

9. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Nee hoor niet iedereen er zitten ook goede tussen maar het gaat om 9 van de 10 wielrenners!

10. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ik krijg altijd spontaan zin om gewoon door te rijden als ze weer met zn 3en en 4en naast elkaar rijden... !

11. sydneys

sydneys Niet meer actief

ja sila24 waarom? herken je de buurt of mijn naam? ik ga het nu wel wissen :p

het is rustiger nu :D ze zitten misschien al in la roche ofzo :D

12. Nou deze ellende hebben wij hier in Drenthe elk jaar met de fiets 4 daagse. Die denken ook massaal dat ze god zijn op de weg. 3 breed fietsen, en blijven fietsen als er een tegenligger aankomt.

13. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Wielrenners zijn gewoon aso's. Soms heb ik zin om zo'n aso van z'n fiets te gassen als die midden op de weg rijdt en niet aan de kant wil.

14. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hier ook een wielrenner... Ik herken helaas veel met wat jullie zeggen bij andere wielrenners. Ik fiets altijd alleen, maar inderdaad, hoevaak ze me voorbij racen voor rood licht, met de reden: We hebben net zo'n goeie snelheid;)

Vorig jaar meegedaan met de 11 steden tocht... Drama..
    En hoeveel valpartijen daar ook gebeuren..:(
    Zitten natuurlijk ongelukjes bij, maar meestal omdat ze elkaar niet
    de ruimte willen geven...

Zonde zonde....:(

15. Nou misschien is het juist wel fijn, om met juist de goede snelheid lekker tegen een auto of vrachtauto te klappen, als wielrenner zijnde.. ;) Als ze door het rood knallen dan he..

16. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ik vind dat niet alleen met wielrenners maar ook met gewone groepen fietsers

17. Ganzje

Ganzje Actief lid

5 nov 2012
    264
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik schrik dr altijd zo van ... Zijn ze vlak achter je schreeuwen ze AAN DE KANT en ze zijn nog niet uitgeschreeuwd of zoef ze vliegen voorbij. Je hebt geen tijd om ruimte voor ze te maken.

18. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Over aso gesproken.. :p

19. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    idem mijn man fietst nog niet, maar wil dat wel heel graag, (fiets is nu nog te duur voor ons) maar die is alles behalve arrogant enz.

zwager fietst ook, enook niet arrogrant hoor, echt weer een kwestie veroordeeld voor je iemand uberhoud kent. fijn toch weer.

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

Toch wel bijzonder dat heel veel mensen overlast ondervinden van wielrenners. Misschien transformeren ze wel zodra ze op die fiets stappen.
    Grappig voorbeeld, vanwege dunne bandjes op de weg fietsen. Geeft precies de arrogantie van sommige wielrenners weer.
    Ik ga voortaan ook maar op het fietspad rijden met de auto, want het wegdek is op sommige plekken erg slecht.

Deel Deze Pagina