bah! het wielrennersseizoen is begonnen

Discussie in 'De lounge' gestart door sydneys, 13 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. renima

renima Actief lid

25 okt 2010
    232
    0
    0
    denk niet dat je 40km per uur haalt op je fietsje, en net zulke dunne bandjes hebt. ik praat het niet goed hoor, maar dat is wel het verscuil tussen een gewone fiets en een racefiets.

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Dan zoek je fietspaden uit waar je wel zo hard 'veilig' kan fietsen. Of je loopt een stukje.

3. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ik vind zowiezo iedereen die zich niet aan de verkeersregels houdt irritant en asociaal. Ongeacht of je nou een wielrenner bent of niet.

4. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Dat is fietser eigen, niet alleen wielrenners hebben daar last van. De kers op de slagroom is nog de grote bek die je als toegift krijgt als je er even claxonerend langs wilt rijden.... ;)

5. Mystify

Mystify Bekend lid

24 mei 2011
    938
    0
    0
    ik zeg, Parijs-Roubaix bv en daarna mogen ze nooit meer zeuren over slechte weg;)

6. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Hier is de Elfstedentocht, nou vind ik dat op één dag echt geen probleem maar al dat trainen van te voren..grr!
    Ieder zijn ding maar ik begrijp gewoon echt niet waarom wielrenners door rood licht rijden, voorrang nemen op de rotonde of midden op de weg fietsen. Ze zijn toch geen god op de weg?
    Daarbij is het voor hun ook levensgevaarlijk, als je niet oplet heb je ze onder de auto.

Natuurlijk is niet iedereen zo maar jammer genoeg een groot gedeelte wel.

7. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Oh leuk, een afzeiktopic over wielrenners en ik doe vrolijk even mee!!!:)

Ik loop altijd in de polder met mijn monsters. Lekker in de ongerepte vrije natuur waar geen kip komt, behalve ik, mijn monsters, witte reigers en ooievaren. En een enkele andere hondenbezitter. Nu is sinds vorig jaar zomer dit paadje geasfalteerd om het voor fietsers aantrekkelijker te maken.

Alleen zie ik nooit gewone fietsers, alleen wegpiraten! Van die wielrenners die denken dat het HUN baan is: ze gaan ervan uit dat ik opzij spring en mijn honden vast grijp. Dat doe ik dus ook en NOOIT hoor ik eens dankjewel, NOOIT!! Ik ben op zondag continu mijn honden bij me aan het roepen, houd ze aan hun halsband vast en stop dus, ik loop gewoon niet meer lekker daar!

Ik heb weleens gedacht: ik blijf gewoon lopen, maar ik denk dat mijn honden het niet overleven als er een colonne wegpiraten op ze knalt. Alleen even 'dankjewel!' zou leuk zijn!

Een vriend van mij fietst ook, alleen, en die schaamt zich dus ook rot voor andere wielrenners! Hij vindt ze ook asociaal. Iedereen moet naar voor hun aan de kant, waardeloos gewoon!!!:x

8. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Over het algemeen gedragen. De wielrenners hier zich wel. Maar laats had een wielrenner een kind aangereden omdat de wielrenner veel te hard over het voetpad ging. Het voetpad fietste lekkerder en hij had de vaart er lekker inzitten, daardoor zag hij het kind over het hoofd.

9. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Hahahaha :D

10. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Ja leuk. Vooral als de hele goegemeente dat gaat doen. :cool:

11. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Ik zou zeggen, fietsers op de rijbaan & probleem opgelost ;)

12. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik snap serieus niet dat wielrenners ( of nja fietsers in het algemeen vaak ) Op een smalle weg altijd met 3 of 4 man naast elkaar moeten blijven fietsen als er van beide kanten een auto aan komt.

13. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Dat ´moet´ ook niet, maar dat doen ze gewoon. Dat heet schijt hebben aan de rest van de wereld, zolang ik maar lekker op mijn racefietsje de buurt onveilig kan maken.

14. glimworm

glimworm Niet meer actief

Herkenbaar! Mijn vader heeft er ooit 1 tegengehouden toen hij zelf met zijn auto moest stoppen voor een zebrapad waar een overstekend kind liep. Als mijn vader niet ingegrepen had, was dat kind omvergefietst :x

Deel Deze Pagina