Nou ik heb nu inmiddels in de afgelopen maanden al weet-ik-hoeveel zwangerschapstesten gedaan, je krijgt dan 1 controle streepje en als je zwanger bent krijg je een teststreepje. Nu wil het wel eens gebeuren dat als je de test laat liggen en later terug kijkt (na testen) het teststreepje indroogt. Dan hoef je niet zwanger te zijn, want na een kwartier is zon test niet meer betrouwbaar, dan kan het gewoon ingedroogd zijn. Nou heb ik dat nog nooit gehad, zon indroogstreepje, terwijl ik er al een hoop heb gedaan. Ik deed er vanmorgen een, en als je test wordt dat venstertje roze, het controle streepje is donkerder roze en dat zou het teststreepje ook moeten zijn, die was er niet. Dus oke. Maar eigenlijk mag je pas na 3 minuten aflezen en dat heb ik idus niet gedaan. Na 3 minuten is het venstertje niet meer roze, dus al shet testsreepje dan er wel is maar nog licht is kun je hem dan pas zien, omdat het anders dezelfde kleur heeft als het venstertje. Snap je? Maar dat he bik niet gedaan, want het was 5 uur s ochtends en ben Mn bed weer in gedoken. Nou keek ik net, en staat er dus een teststreepje. Maar die kan ingedroogd zijn, maar dat indrogen heb ik (met dezelfde testen) nog nooit gehad. Dus ?
Geen idee, ik heb pas 2x een ongesteldheid gehad na de pil en voor de pil was ik ook ontzettend onregelmatig, en aangezien ik al 2 dagen misselijk wordt als ik buk (echt zo'n raar gevoel in m'n buik) dacht ik er es een test tegenaan te gooien.
Ik zou inderdaad ook nog een weekje wachten. Lukt je dat niet, dan morgen testen als je ze binnen krijgt. En dan kijken na drie minuten... SUCCES.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH! Ik geloof er geen klap van, maar het staat er toch echt. Over een weekje nog maar es testen, want ik heb echt verder nergens last van. Wat denken jullie?
Wat gaaf.... Je bent gewoon zwanger. Nou misschien is dat voor mij ook hoopvol, omdat ik nergens last van heb. Super gefeliciteerd...
haha jah joh schiet op haal nog een test haha ik denk echt wel dat je zwanger bent hoor! laat snel iets weten! xxxx
Ik heb er nu dus 2 gedaan en 2x een streep. Als er niets veranderd test ik voglende week nog een keer. Maar ik neem aan dat ik dus "gewoon" zwanger ben!
Gefeliciteerd, lijkt me duidelijk toch? niet te geloven he, dat vond ik ook, ik bleef maar teste. Zonde van de centen, ga er lekker van genieten!