Bah hondenpoep!

Discussie in 'De lounge' gestart door Juul75, 13 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cat86

cat86 Actief lid

16 okt 2008
    395
    0
    0
    thuiszorg

Hier precies hetzelfde, wij hebben om de hoek een honden uitlaatplaats, maar hebben toch voor de zekerheid een zakje mee.

2. Dana

Dana Niet meer actief

toevallig laatst bij ons op de oprit, die man liet zijn hond poepen en liep door, ik was in de keuken maar mijn buurvrouw zag het en heeft die man teruggeroepen en hem vriendelijk verzocht het op te ruimen.

ik was erg blij met buuf op dat moment!!

3. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Arghhhhhhh heel irritant!!!!! Hier gisteren ook weer een drol midden op de stoep bij school! Echt waar dat doe je toch niet!

4. susy26

susy26 Niet meer actief

idd, heel erg irritant en smerig! en het gaat ook zo 'lekker' tussen de spleten van de banden ziten van je wandelwagen aaahhh! bah!

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik vind het ook goor!

Heb zelf honden en ruim niet op maar die poepen ook altijd tussen de struiken (vinden ze fijn ofzo) heb wel altijd een zakje bij me voor een evt ongelukje maar tot nu toe nooit nodig gehad.

Kleine moeite om het ff op te ruimen als de hond wel een ongelukje heeft om een niet handige plaats.

6. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    #26 SyrianBeauty, 13 jan 2012
    Laatst bewerkt: 13 jan 2012
    Erg verschrikkelijk inderdaad, hier ligt ook op bijna elke stoep wel hondepoep, en ook niet 1 keer maar meer. En bij sommige straten liggen lege grasvelden om de hoek waar ze honden kunnen uitlaten maar nee hoor liever op de stoep ;) Echt niet normaal meer.

7. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Ik vind het ontzettend vies om op te rapen! Maar... Nog viezer om er iemand in te laten trappen! Hoe vies ik het ook vind, ik ruim het wel altijd op. Maar genoeg die ik onderweg tegen kom die het niet doen.

8. Enchanted

Enchanted Niet meer actief

Zal ik eens wat vertellen. Ik woon in zo'n fijne buurt dat het al 3x is voorgekomen dat het in de lift lag. En er zijn geen pups meer in deze flat. Ik weet ook wie het steeds laat liggen, mja, je doet er zo weinig aan...

Ik heb ook altijd zakjes bij (hangt aan de riem).

9. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.261
    6.157
    113
    Nou dan had ik zon drol toch echt even verplaatst naar die voordeur van die mensen.

Van mij mogen ze alle honden verbieden, maar goed ik heb ook echt helemaal niets met die beesten.
    Of een lekkere boete van een paar duizend euro erop zetten als ze hun stront niet opruimen :p

10. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik irriteer me er ook vreselijk aan.
    Hier ligt het ook overal, zelfs voor het hek van de school van mijn zoontje.
    Ook zo lekker als je erdoor rijdt en je kinderwagen moet daarna weer in de auto.
    Ook laten ze de honden gewoon poepen naast mijn auto, zodat als je niet oplet je het zo de auto inloopt als je er in staat, en voor onze voortuin.
    We wonen nota bene dicht bij bij een park.
    Ik heb al eens geklaagt bij de gemeente, maar je mocht daar niet klagen, dat moest weer ergens anders ( ja, anders worden ze gek natuurlijk, het is ergenis nummer 1 hier ).
    Er is gewoon niemand die het opruimt, de gemeente int genoeg belasting voor die honden, zorg dan voor extra controleurs en poepzuigers zodat het hier gewoon schoongemaakt wordt, en de eigenaren die dit doen moeten gewoon zo'n hoge boete krijgen dat ze er naar van worden.
    Ik snap gewoon niet dat iedereen zich er aan irriteert maar dat het toch ook maar gewoon geaccepteert wordt omdat je machteloos staat.
    In ieder geval vindt ik het erg jammer dat er overal poep ligt, want lekker spontaan een stuk wandelen met de kinderwagen doe ik al niet eens meer.

Gr MB2005.

11. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Een tijdje geleden waren we in de binnenstad van Den Helder. Zag daar een man lopen met zijn hond. Trekken aan dat beest, want hij liep niet snel genoeg (denk ik). Hoppa!! Hier en daar liet dat arme beest een drol achter. En opruimen? Ho maar...Die man liep gewoon (al trekkend) verder...GETVERDERRIE!!

Deel Deze Pagina