Oh ik snap hem... Maar dan maakt een paar Euro voor die pilletjes toch ook niet zo veel uit als je ze tóch maar tijdelijk nodig hebt? Als je ze nou echt máándenlang moest slikken...
Etos heeft ook certirizine van een heel goedkoop merk. Ik weet even het exacte merk en prijs niet uit mijn hoofd. Maar weet dat het 30 stuks voor ik meen 2.85 is. ( ik werk zelf bij etos) Maar wellicht heeft niet elke Etos het in het assortiment.,
Kan zijn, moet eens naar een grotere gaan. Hier keken me ze zo verbaasd aan 'dit is al goedkoop mevrouw...'
Cetirizine bij zwangerschap: Over het gebruik van dit middel tijdens de zwangerschap is nog te weinig bekend om met zekerheid te zeggen dat het veilig is. Meld het aan uw arts en apotheker zodra u zwanger bent of dit binnenkort wil worden. Zo mogelijk kunt u (tijdelijk) overstappen op oogdruppels of neussprays, die wel bewezen veilig zijn. Is dit niet mogelijk en zijn de klachten zeer hevig? Overleg dan met uw arts of u gedurende een korte periode Cetirizine kunt gebruiken Ik durf het niet te nemen. Maar voor liefhebbers, ik heb nog een aantal doosjes, (1 euro pst)