Jip&Janneke bubbelchampagne meenemen of niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Pluizje, 31 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Hoi!

Vanavond gaan mijn man en ik gezellig bij vrienden oud&nieuw vieren. Ik wil zelf absoluut niet drinken omdat ik net ben begonnen met mijn wachtweken, dus mijn man heeft als grapje Jip en Janneke bubbelchampagne voor me gehaald om mee te nemen. Nu ben ik zelf niet bang voor de 'oooh ben je zwanger?' vragen, want ik ben gewoon open over onze situatie.

Onze gastvrouw is echter 6 weken zwanger nu, ze belde ons heel lief op om het van tevoren te laten weten. Nu weet ik niet of ze het al aan iedereen heeft vertelt.. En ik wil haar niet 'outen' zeg maar door die fles mee te nemen en onder haar neus te douwen.

Dusss... wel of niet meenemen? ;)

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nee zou ik niet doen.

3. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Je neemt 'm toch voor jezelf mee. Als zij normaal drinkt en nu niet zullen er al sowieso al wel opmerkingen/vragen komen...

Je kan het haar natuurlijk ook gewoon vragen of ze het vervelend vindt als je het meeneemt.

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Gewoon even bellen en dan aangeven dat je voor de leuk een fles had voor jezelf, of ze het een probleem vindt/mogelijk lastig vindt.

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Dit zou ik doen denk ik.

6. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Jullie hebben gelijk, ik kan natuurlijk ook even bellen haha :) beetje dom

7. knap

knap Niet meer actief

even bellen. en misschien vind ze het wel erg gezellig samen aan de jip en janneke bubbels. misschien heeft ze zelf ook wel dat idee ..

8. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Je hebt van het merk faber ook bubbels, dit smaakt naar gewone champagne en zo ziet het er ook uit maar dan alcoholvrij! :)
    Misschien is dat nog een idee?

Deel Deze Pagina