bah ik baal van mn vent :(

Discussie in 'De lounge' gestart door muis26, 23 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EmyD

EmyD Niet meer actief

Idd zeggen dat je teleurgesteld bent in hem. Vinden mannen vaak veel erger dan het feit dat je boos/kwaad wordt en gaat schreeuwen. Lekker op z'n gevoel spelen, beetje negeren.. Dat werkt het beste..!!
    Hopelijk begrijpt hij het en pikt hij het ook op..

2. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Oh nee dan snap ik het :D Nee die zou het idd nog niet doorhebben en heeft vast lekker verder geslapen :)

3. Leliana

Leliana Niet meer actief

Meid, ik kan je de hand schudden .. die van mij komt net (half uur geleden!!!!!!!!!) binnendrupellen! :$

Ik laat hem nu even zijn roes uitslapen maar als hij straks wakker is ... *grote grijns* :D

Sterkte ermee en blijf op je strepen staan he?
    Mannen kunnen nogal eens met leuke excuses komen (Ja maar er was voetbal en het was zooooo gezellig) ;)

4. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Begrijp je helemaal! Verschrikkelijk, die mannen die niet nadenken, met hun zatte harses naast je in bed gaan liggen, met wijd open mond jou kant op en dan nog snurken ook.

Maar snap wel dat dit even niet de isseu was hoor, was gewoon even mijn eigen irritatie :p.

Zou vandaag als hij eenmaal gedoucht beneden zit met hem praten. Zeggen dat dit nou eenmaal even niet kan nu. Jullie hebben beide verantwoording tegenover Sam, en daar heb je hem nu gewoon hard bij nodig.
    Jammer dat hij dan niet ladderzat en laat thuis kan komen, maar net of jij hier zo om gevraagd hebt. Jij bent degene met pijn. En hoe graag je ook zelf voor Sam wil zorgen, het lukt nu gewoon even niet.

Hij moet er nu gewoon voor jullie zijn en dan zijn eigen plezier soms maar even op een laag pitje zetten. Idd wat je zelf zegt, wat als jij onderaan de trap ligt en hij pas een paar uur later met een zatte kop thuis komt?!

5. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt. Ik zou ook echt zo kwaad zijn (en denk niet dat ik het op dat moment op zou kunnen brengen om rustig te blijven) mijn inmiddels ex vriend is ook wel een paar keer redelijk dronken thuis gekomen toen ik zwanger was. Nu vond ik het feit dat hij ging stappen e.d. niet zo erg. Maar dat dronken zijn heel akelig, ik vond de geur van bier heel erg smerig toen ik zwanger was en vond het heel akelig dat hij dan zo'n blok werd, dan ging hij tegen mij aanliggen en voordat ik kon zeggen dat ik zo niet prettig lag sliep hij al en was hij zo zwaar dat ik hem niet meer weg kon duwen.
    En daarnaast vond ik het altijd heel erg gemeen omdat hij wist dat dat voor mij heel moeilijk was. Ik zat midden in mijn studentenleven toen ik ongepland zwanger raakte en had best wel veel moeite om aan de situatie te wennen.
    Toen mijn zoontje 5 dagen oud was moest en zou hij naar een of ander feest voorafgaande aan de carnaval. Ook toen kwam hij best wel laat en best wel dronken thuis. Toen ben ik ook best boos geworden en gezegd dat hij niet bij mij in bed mocht want dat ik hem niet vertrouwde met ons zoontje. Mijn zusje is toen gelukkig blijven slapen want ik kon mijn bed nog niet uit omdat ik ontstoken hechtingen had. En mijn zoontje had toen nog een aantal nachtvoedingen.
    Succes met de confrontatie. En ik hoop dat hij er wat van leert.

6. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    jeetje vind het wel schandalig hoor dat hij de zorg van jullie zoontje niet even volledig op zich neemt... mannen kunnen zich gewoon niet inleven in een zwangere vrouw lijkt het wel...
    mijn man kon dat ook niet maar hij deed wel alles voor mij en mn kinderen... ging er snachts uit, smorgens ook... als hij dat niet voor me zou doen zouden we een erg goed gesprek hebben gevoerd hoor...! als ik jou was zou ik dat met je man proberen en als het moet met zn moeder erbij... is toch niet zo fijn dat hij je een beetje links laat liggen en je kindje erbij!!

7. Miniman

Miniman Niet meer actief

Sorry maar ik vind nogal respectloos. Mijn vent zou zulke dingen niet in zijn hoofd hoeven halen want dan is het zo gedaan met de pret en ons huwelijk. Ik vind dat als je kinderen hebt dat je sowieso niet dronken moet worden als ouder zijnde.

M.a.w. hij zou van mij een figuurlijke schop onder zijn reet krijgen en ik zou het even haarfijn duidelijk maken dat zoiets nooit meer gebeurt.

8. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ieder zijn mening hoor maar dat je als ouder niet een avondje dronken mag worden vind ik weer een beetje overdreven. wij drinken zelf niet maar ik snap het best dat als je van een feestje ofzo komt en je man dronken is. voor een keertje is dat toch niet zo erg? kijk zijn jullie beiden dronken is het iets anders.

ik snap ts wel hoor maar zij zit ook in een andere situatie dus even voor de duidelijkheid, ik praat het gedrag van haar man niet goed.
    maar goed, mocht mijn vent een keer uitgaan en zich aan de drank wagen en dronken thuis komen dan zou ik alleen maar kunnen lachen. als ouder hoef je toch niet alles opzij te zetten?

9. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Ik snap ook heel goed hoe boos je bent... hoop echt dat manlief me dit nooit flikt, ... zelf al zou je niet zoveel pijn hebben, ik zou het al niet kunnen verdragen dat ie met z'n stinkbek naast me zou liggen snurken nu ik m'n slaap zo hard nodig heb.

Weet je wat het is, hoe slecht wij ons ook mogen voelen, voor de mannen gaat het leven gewoon verder, jammer genoeg. Er is in de evolutie waarschijnlijk ergens een pak inlevingsvermogen verloren gegaan...

Hoop dat je met hem kan praten en dat hij het werkelijk ook begrijpt.. anders print je hier maar enkele reacties af, zodat hij ziet dat jij niet "de zeur" bent ;)

10. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Vind ook dat je man wel een keer dronken mag worden, doe ik zelf ook wel eens. Vind niet dat je je schuldig moet voelen om een avondje plezier.
    Maar idd wat je zegt, de situatie van TS is wel anders. In haar situatie vind ik het niet kunnen dat hij zat thuis komt. Op dit moment kan dat gewoon even niet.

11. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik ben er een beetje dubbel in. Ik had mijn man ook zijn plezier gegund, maar dan graag even in overleg. Van te voren.
    Ik zou met zo'n verrassing ook niet blij zijn.
    Maar moet zeggen dat mijn man wel veel doet om mij te ontzien, en ik weet niet wat jouw partner op andere dagen doet. Als hij altijd de kantjes er vanaf liep zou ik het minder gunnen dan dat ik het mijn man gun. Snap je het nog, hahah!
    anyway, hoop dat jullie het uitgesproken hebben! niks an om zulke spanningen te hebben als je al niet lekker in je vel zit...

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik had hem het bed uit getrapt!
    Tja kan wel gaan zitten balen, maar daar schiet je niks mee op.

13. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Nou ik had hem om zeven uur uit zijn bed getrapt, had de gordijnen opn gezet zodat hij lekker veel ligt in zijn gezicht zou krijgen en ineens gaan opruimen oid in die kamer, gewoon lekker vervelend doen want dat heeft hij bij jou ook gedaan, en als hij dan wat vraagt gewoon geen antwoord geven en dit dan drie keer doen ... Kom op zeg ! Ik zou pislink zou op mijn vent als hij dit zou doen ...

Begrijp me niet verkeerd ook ik gun mijn ventje zijn uitstapjes en zou het ook echt niet erg vinden als hij bv een keer ladderzat thuis zou komen, hij heeft de volgende dag hoofdpijn en niet ik maar in het geval van TS zou ik echt pis link zijn en echt niet rustig met hem overleggen wat je er van vind ... Kom op zeg, wie weet wat er had kunnen gebeuren ...

14. muis26

muis26 Fanatiek lid

haaaiii

nou het is uitgepraat hoor, hij heeft 10 keer sorry gezegd, was absoluut niet zn bedoeling. en hij voelde zich heel lullig. was ook niet de bedoeling dat het zo laat werd, maar ze waren hier om de hoek nog even een kroeg in gegaan, en tjsa gezelligheid he (is mijn vriend nogal gek op ) Hij beloofd dat het niet meer gebeurd en zn moeder heeft hem ook al boos opgebeld hhahahahahaha ...

daar moest hij wel weer om lachen want ik zat te glunderen terwijl hij een preek kreeg van haar, (schat van een mens trouwens)

zn moeder had hem al 10 keer geprobeerd te bellen smorgens maar hij nam niet op, dus ze had al een vermoeden. kwam ze op msn smiddags en toen zei ik dat hij zn roes aan het uitslapen was. Vond ze zo erg voor me en vond het echt niet kunnen. I loveee mijn schoonmoeder.

Dus vanmiddag heerlijk gefietst met zn drietjes en was echt gezellig. ik ben weer helemaal opgelucht en ben blij dat ik me heel kalm heb gehouden, want daardoor reageerde hij ook heel rustig.

Super van jullie!!! :D

15. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    fijn dat het is opgelost meid !

16. Miniman

Miniman Niet meer actief

Gelukkig hoeven mijn man of ik niet ladderzat te worden voor een leuke avond. Maar ik heb 2 alcoholistische schoonouders, dus idd ben ik een beetje anti alcohol omdat ik zie van dichtbij wat dit met mensen doet. Dat neemt niet weg dat ik nooit een glaasje drink maar dan blijft het bij een glaasje en dit geldt ook voor mijn man. Dronken worden heeft geen toegevoegde waarde voor de rest en met een klein kindje vind ik het helemaal not done.

17. muis26

muis26 Fanatiek lid

oh laat ik 1 ding voorop stellen.....mijn vriend drinkt niet zo vaak hoor!!! doordeweeks nooit, en in thuis ook eigelijk nooit, alleen als ie een keer de kroeg in gaat, raakt ie wel es de tel kwijt. en volgens mij heeft iedereen dat wel eens :) vind ik ook helemaal niet zo erg, alleen nu is het even niet handig...

en hij helpt me verder super. neemt veel vrij, regelt veel, en altijd als hij thuis is doet hij sam naar bed en tillen etc. het is een grote lieverd. alleen vannacht wassie een beetje dommig :D

18. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik zeg ook niet dat je alleen een leuke avond heb als je ladderzat bent. ik zeg alleen dat het heus niet zo erg is als het een keer gebeurd dat een van de ouders dronken is.

en tjah er is wel een groot verschil tussen alcoholisten en een avondje zuipen. tuurlijk doet het met mensen die veel zuipen veel meer dan met anderen die once in a while het op het zuipen zetten.

19. Female

Female Niet meer actief

Ik zal wel een ouderwets wijf zijn, maar ik vind ladderzat thuiskomen sowieso not done. Vind het gewoon raar. Als je alleen of met z'n tweeen bent, ala, maar als je kinderen hebt... nee.... .
    Beetje aangeschoten oke kan iedereen eens gebeuren. maar dan al niet als je de verantwoordelijkheid hebt over kids en weet dat je vrouw niet lekker thuis zit.
    En als jij hem van te voren moet vragen niet dronken te worden is het blijkbaar niet de eerste keer.

20. Female

Female Niet meer actief

Nou idd, dat bedoelde ik dus.

Deel Deze Pagina