bah ik baal van mn vent :(

Discussie in 'De lounge' gestart door muis26, 23 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gonca

Gonca Bekend lid

27 okt 2009
    743
    0
    0
    Ik vind heel erg vreemd dat hij jou gewoon alleen thuis achterlaat,
    Van 22.00 tot 03.00:$ plus je bent zwanger ook (6Maanden)

H0e durft hij zo iets? Jeetje zeg......

Mijn man laat mij noooooooooit alleen:).....

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Gaan jullie altijd samen weg?

Mijn vriend gaat wel eens alleen met vrienden weg, dan kan het gerust 3uur of later worden.;)
    Maakt mij niet uit hoor, zolang ie de volgende dag maar niet over een kater komt zeuren.:D

3. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Lekker sarcastisch of niet!? :D

4. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Fijn dat het is uitgepraat Muis.. Enne wat een lieve schoonmoeder heb jij! Wou dat ik zo'n band had met de mijne..

5. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    nou hij laat haar toch ook alleen achter als hij naar zijn werk moet?? Dat is wel een beetje een overdreven reactie vind ik!!
    maar hij had wel even op zijn telefoon kunnen reageren en wat minder kunnen drinken.
    Mijn vriend en ik hebben (nog) geen kinderen en hij is nu een weekendje weg en drinkt dan ook veel meer dan ik goed vind. Maar ja, hij is toch weg, dus dan probeer ik het maar even los te laten.
    Als hij laat thuis komt, dan is dat van te voren afgesproken, hij is 1 keer veel later thuis gekomen dan afgesproken en toen kreeg hij echt de wind van voren. Dat zal hij niet snel meer doen :D ;)

6. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

meen je dat nou echt serieus?

7. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    jeetje dus jullie zijn aaaaaaaaltijd bij elkaar? doen jullie nooit eens wat leuks met je vrienden afzijdig van elkaar? pff zou ik niet tegen kunnen hoor om 24 uur per dag voor altijd op elkaars lip te zitten.... wij gaan regelmatig afzijdig van elkaar met onze vrienden en vriendinnen op stap hoor heeeeeeeerlijk!

8. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    dus als jij weggaat moet je ook op een bepaalde tijd thuis zijn?

9. lennylenn

zuchhtt...hoezo dan? je man is toch geen klein kind meer?

10. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    nou het gaat niet om een verplichte tijd zoals wanneer je nog bij je ouders woont, maar je overlegt toch met elkaar hoe laat je het denkt te maken? Of is dat zo raar. Als hij tegen mij zegt; ik maak het niet te laat, dan verwacht ik dat hij voor 12en zeker wel weer thuis is. En anders zegt hij; wacht maar niet op mij of dat het feestje tot zo en zo laat duurt en dat hij dan nog ergens heen gaat of zo, of juist niet.
    maar als hij dus smst; ik kom over een kwartiertje thuis en je zit na 3 uur nog te wachten, ja dan wordt ik erg pissig!! En dat was wat ik bedoelde met dat hij toen de wind van voren kreeg.

hoe spreken jullie dat dan met elkaar af?

11. lennylenn

ik weet dat als hij uitgaat, ik niet op hem hoef te wachten want dan is ie pas ergens vroeg in de ochtend thuis.

als hij naar een vriend gaat (dat eingelijk nooit gebeurd) en hij zegt dat hij rond 23.00 thuis is ofzo maak ik me er echt niet druk over als hij na 2 uur nog niet thuis is. kom op hij is een volwassen vent. zolang hij maar thuis komt vind ik het prima. als er iets is dan belt hij wel.

12. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Wij spreken eigenlijk niks met elkaar af. Als hij naar vrienden gaat ofzo zie ik vanzelf wel wanneer hij weer terug is. Zou ook niet weten waarom ik moet weten wanneer hij weer terug is.En als hij pas rond een uur of 2 thuis komt lig ik toch te slapen.

Zou het zelf ook vervelend vinden om naar de klok te moeten kijken als ik de deur uit ben. Dan zie ik vanzelf wel wanneer ik naar huis ga. En ik wil niet naar huis te hoeven omdat mijn vriend me verwacht.

13. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Oh meis, wat vreselijk...
    Ik kon er ook niet tegen als mijn vriend eens ladderzat thuis kwam terwijl ik thuis zwanger zat te zijn. En moet je nagaan dat ik gewoon een hele makkelijke probleemloze zwangerschap had.
    Maar het ging om het idee!

En ik kon dan echt flippen als hij vervolgens de hele dag in bed bleef liggen..
    Gelukkig is het maar 2x gebeurd tijdens de zwangerschap en ik vond het toen ook goed dat hij uitging, maar toch knaagt het, haha.

Ik vind dat jouw vriend zeker meer rekening moet houden met jouw toestand. Volgens mij dringt het niet helemaal tot hem door of had hij even een verzetje nodig ofzo??
    Zou even met hem praten!

14. trishamartin

24 mei 2010
    26
    0
    0
    verzorgende
    zierikzee
    :xja das idd een beetje jammer

15. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    over dat afspreken ivm thuiskomen-tijdstip... mja, ik heb toch ook liever een idéé van hoe laat het ongeveer zou kunnen zijn. Want ben zo'n muts die niet gerust is totdat hij in bed ligt... begin me dan de vreselijkste dingen voor te stellen als ie te laat is.
    Dan heb ik toch ook graag dat ie me laat weten via een smsje ofzo van; "het kan laat worden" of " binnen een uurtje ben ik wel weer thuis".
    Dan kan ik tenminste rustig slapen. Maar gewoon zonder enig idee in slaap vallen zit er bij mij dus niet in!

16. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Ik heb het juist andersom. Als hij zegt rond 12u thuis te zijn ben ik om 23.45 al ongerust. Maar als hij niets zegt kan ik heerlijk gaan slapen en merk ik het wel als hij er is.

17. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    als mijn man of ik uit gaan met onze vrienden dan spreken we niets af want je weet nooit hoe de avond verloopt... het kan zijn dat je de ene keer denkt dat het om 12 uur weer mooi is geweest maar het kan ook zijn dat je het zo naar je zin heb dat je midden in de nacht thuis komt...

wij laten elkaar daar gelukkig erg vrij in... en ga echt niet lopen zeuren dat ie eerder thuis moest zijn of van te voren al vragen wanneer ben je er weer?

ook in mijn beide zwangerschappen deden we dat nooit hoor... vind het best lekker zo af en toe een avondje voor mezelf...
    alleen als ik op het laatst liep dan hield hij daar rekening mee en smste hij hoe het ging... en had de telefoon altijd bereikbaar voor als er wat was....

18. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Mijn man is juist helemaal gestopt met alcohol drinken na de geboorte van onze 2e zoon.
    Deze heeft destijds in het ziekenhuis gelegen en was er slecht aan toe met 5 dgn oud.
    Mijn man had ´s´avonds nadat hij terug kwam vanuit het ziekenhuis een ongeluk gehad,let op geen alcohol en het was erg glad.
    Sinsdien heeft hij de alcohol helemaal afgeschaft en ik ben er ehct elke dag nog zo blij mee.
    Hier gaan we nooit stappen,saaie ouders dus eigenlijk!

19. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    God wat ben ik blij met m'n vrije relatie als ik dit lees!
    Moet er niet aan denken alles met m'n vent te doen.
    Ben geen klein kind die hij telkens het handje vast moet houden.

Over tijd afspreken? Doen wij nooit, als m'n vent weg is ga ik gewoon slapen en zie hem de volgende ochtend wel naast me liggen. Zelfde geld ook voor hem.

Er bestaat meer naast ons leven thuis ;) en daar genieten we net zo goed van.

20. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ik moet er ook echt niet aan denken om alles met mn vent te doen...

Ik zou gek worden als hij 7 dagen pw op mn lip zit..!!

Deel Deze Pagina