pijnlijke boobies

Discussion in 'De lounge' started by Eefke84, Apr 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

zoals titel zegt. heb de laatste paar dagen enorme pijnlijke boobies... ze voelen opgezet aan en soms krijg ik een steek in mn rechterborst aan de zijkant. heb even gegoogled wat het kan zijn maar wordt er niet veel wijzer van. alleen dat het niet om borstkanker gaat dan. pfff wel opluchting natuurlijk.

maar wat het ook is... wil er wel vanaf. heb er nooit last van gehad.
    ter info::D
    ik ben niet zwanger en niet aan de pil.
    zit ongeveer op de helft van mn cyclus nu.
    heb niet gesport of andere vreemde dingen gedaan.
    wta kan het zijn? hebben meer vrouwen dit? en hoe kom ik er vanaf?

liefs plurk;)

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

even naar de huisarts, misschien is het een ontstoken kliertje of een zenuw? ik zou het wel even na laten kijken, ik dacht het eerste "zwanger"!! maar toen las ik verder dus dat is het niet :D

3. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    2,378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Ik heb het vaak tijdens de eisprong of als ik ongesteld moet worden. Als het niet wegtrekt even voor de zekerheid naar de huisarts.

4. Miniman

Miniman Niet meer actief

Toen ik dat had bleek ik wel zwanger (zo kwam ik er ook achter)
    Maar idd misschien toch even huisarts als je zeker weet dat dat het niet is.

5. MissMom

MissMom Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het de ene keer wel en de andere keer niet met mijn eisprong of net voor de menstruatie maar bij twijfel gewoon ffkes maandag aan de bel trekken bij je HA als je er dan nog last van hebt.

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja zit nu net na ei denk ik...... kijk het maar even aan inderdaad

7. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik ook.
    Ik zou het even afwachten, misschien toch een testje doen en dan maar naar de huisarts gaan.

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja maar dat kan eigenlijk niet. zit nu net of rond of na ei. was vorige maand heel laat ongi. en we hebebn het deze maand ( door omstandigheden) alleen maar 2x voor het zingen de kerk uit gedaan. behalve gister maar dat zou een dag of twee na ei zijn. kan toch niet dan?

9. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

Oct 15, 2008
    497
    0
    0
    Ai, nou...ik zou dan toch rekening houden met een eventuele zwangerschap meid, voor het zingen de kerk uit is echt niet veilig.
    Wil je misschien ergens toch wel zwanger worden;)?lijkt me toch een hele linke methode.

10. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    Voor het zingen de kerk uit is niet de veiligste methode maar dat weet je vast zelf ook wel.;)
    Weet je de precieze dag van je eisprong? Kan natuurlijk dat je ei net een dag later was en je gisteren toch je eisprong had.

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

zou wel heel snel zijn idd om het te merken maar ja er gebeiren wel wonderlijkere dingen, dus wie weet is het toch raak. Een test kan alles uitwijzen. Lees onder je banner dat jullie voor een tweede bezig zijn dus ik hoop dat het toch raak is:)

12. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

rustig afwachten dan toch maar

13. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Spannend hoor Plurkie!

14. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

Oct 15, 2008
    497
    0
    0
    Ooh, is het wel de bedoeling?haha, ff niet gezien;)
    Maar waarom dan voor het zingen de kerk uit?

15. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

Jun 19, 2007
    6,527
    489
    83
    heb het altijd drie dagen na mijn ei, totdat ik ongesteld word

16. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja lang verhaal maar we wilde het even op een laag pitje zetten ivm nieuwe huis, uitbreiding van de zaak etc. maar gister riep man plurk ineens: schijt we gaan er gewoon voor! tis altijd wel wat... dus vandaar gister op ei dag nog even snel gedaan ( maar ei kan ook al geweest zijn);)

Share This Page