Meis wij hebben er ook 25 maanden over gedaan. We hadden ons er net bij neer gelegd dat het nooit spontaan zou gebeuren. En nu in de maand dat we echt geen kans maakten raakte ik ineens zwanger. Het is zo'n geschenk, te mooi om waar te zijn. Vandaar mijn angst. Herkenbaar?
Was met dochterlief ook twee dagen minder ver met 7 weken. Maar 7 weken bleef gewoon staan in het dossier uiteraard . Met zoonlief wel exact 7 weken. Een mm afwijking en het scheelt gelijk enorm.
Hierbij zie je mijn echo was daar 6 weken en 4 dagen in verwachting ukkie was 0,70cm groot.. Ben nog in verwachting inmiddels 18 weken en 1 dag.. Heb mijn wondertje 31-12-2012 nog gezien en alles is goed.. Hoop dat het je geruster stelt
Ik snap je helemaal wij zijn ook lang bezig geweest om zwanger te kunnen worden het zou nooit zonder medicatie lukken (dostinex, puregon en dan nog een prygnyl) Door drukte verhuizing, baan verandering, tegenslagen en vakantie geen medicatie ingenomen en rara.. Op mijn man zijn verjaardag ben ik zwanger geraakt.. Ik kon het niet geloven heb 5 testen gedaan en nog was ik onzeker.. loop nog ter controle door mijn angst en nog iets en elke echo (om de 2/3 weken) was het een hel ik genoot niet van de zwangerschap want ik kon het niet.. sinds een paar dagen kijk ik er anders tegen aan en ik geniet veel meer.. Ook al voel ik de baby nog niet (tenminste dat denk ik voel soms wel iets in me buik maar kan het niet plaatsen) en ik vindt het heerlijk over me buik te wrijven.. Wat ik deed was ook al kleertjes kopen na de eerste echo, als ik iets leuks zag daardoor werd ik ontspannender en kon ik er toen ff van genieten.. Inmiddels in een week tijd de kinderwagen, babyfoon, box,kamertje etc besteld.. Mijn advies wees niet zo onzeker als ik daardoor kan je niet genieten terwijl het juist wel moet.. Het is zo iets moois..
Flower niet doen hoor je hebt een prachtige beeb in je buik en alles klopt hoor de mm en je zag al een prachtig hartje! Komt helemaal goed!!! Genieten meid en jij ook Eliz Knuffel!
Ik heb ervaring met beide. Bij beide zwangerschappen zo'n 6 dagen teruggezet bij de eerste echo met kloppend hartje. Helaas ging de eerste daarna alsnog mis. Maar volgens mij is dit echt een uitzondering hoor. Een kloppend hartje is over het algemeen heel goed nieuws waarna je echt van gaan genieten. En teruggezet worden kan allerlei oorzaken hebben zoals hierboven al staat. Succes meid, na 12 weken vliegt het echt ineens voorbij!
Hahaha vrouwen . Grappig, mijn gyn had al eens iets gezegd van: gezegd, tja ik kan het zeggen maar het moet nog doordringen Wel fijn om te lezen trouwens dat het in het begin bij meerdere afwijkt. Bij mijn echo met 8.1 klopte het precies, bij 9.4 kwam de gyn uit op 9.0. Ik mag maandag voor de termijn echo. De laatste keer zei hij: mocht je nog twijfels hebben ....en liet toe het hartje horen. Het was duidelijker geworden en een mooie 150-160 bpm. Toch maak me ook wel zorgen of het wel goed gegroeid zal zijn, verder ook weinig symptomen. Ik kan nog niet echt blij zijn, hoop dat ik na maandag relaxed spullen durf te kopen enz.
Hier ook met de eerste echo bijna een week terug gezet. van 8.2 naar 7.3. Bij 11.2 weer vooruitgeschoven naar 12 weken. Je blijft toch wel zenuwen maar dat hoort bij het zwanger zijn volgens mij. Succes ermee.