Gefeliciteerd hoor meid! Ik weet er alles van ... ik had ook zo'n verjaardag deze keer..ik ben alleen gefeliciteerd door me vriend en moeder..en de familie van men vriend zen kant...maar mijn familie is me totaal vergeten gewoon..me broer is niet eens langs geweest!
Ach meid wat vervelend! Hartelijk gefeliciteerd van mij dan maar... Hoop dat je toch nog een leuke dag krijgt!
He zeg, dat is zwaar k*t! En dat is nog een under statement.... Heel erg van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid!
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Misschien maakt je mannetje het vanavond wel helemaal goed met je. Liefs Hummel.
Ach meis, nee dat zou ik ook echt niet leuk vinden Ik hoop dat er in de tussen tijd toch nog iemand aan je gedacht hebt, en dat je nu toch nog een gezellige dag hebt. Alsnog van harte! Liefs, mussie
Hallo, Dat is balen zeg, alsnog gefeliciteerd! Misschien klinkt het stom, maar wie weet heb je vanavond wel een suprise party! Fijne dag alsnog. Liefs Sabine
Ahhhhhh, die vent van jou heeft echt wat goed te maken...Die hoeft niet aan te komen met een lullig bossie bloemen denk ik! Afspraken...weet je t zeker...is dit allemaal niet stiekum, onderdeel van een hardstikke leuke *surprissssssssssse*? Meissie in elk geval van mij van harte!
Haha daar moest ik ook gelijk aan denken! Ook omdat ik zag dat je 35 bent geworden vandaag! Meis fohn je haren! En bedenk je dat als het niet zo is, je hierdoor je man nog schuldiger kan laten voelen en jij een heeeeele leuke avond hebt! In ieder geval van harte gefeliciteerd meis!
Happy Birthday to you, Happy Birthday to you, Happy Birthday dear girlfriend... Happy birthday to you!!!!!!!!!!!!!!!! And many happy returns!
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Als anderen niet aan je denken moet je in ieder geval zorgen dat je lief voor jezelf bent. Haal een stuk gebak, ga naar de kapper, kleed je mooi aan, haal een leuk blad om te lezen. Kortom, ga niet zitten verpieteren, maar neem het heft in eigen hand. Veel plezier
Je hebt niks meer geschreven. Ik hoop dat je het te druk hebt met cadeautjes uitpakken! \/ Fijne avond. Liefs, mussie
ik dacht ook aan een surpriseparty ..ik hoop het voor je ...s*cks als ze verjaardag vergeten ..Hartelijk gefeliciteerd ! met je 35e