nou in ieder geval van harte gefeliciteerd! En ehm.. dit ga je natuurlijk niet snel vergeten..haha.. lekker inwrijven en natuurlijk een groot goedmaakcadeau ofzo Toch?
ik ook ja, kan me bijna niet voorstellen dat IEDEREEN je verjaardag vergeet?! Alsnog van harte trouwens!
Ja dit dacht ik ook! En ik kan me ook wel voorstellen dat voor 10.00 sochtends mensen nog niks hebben laten weten toch van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je een hele leuke avond krijgt.
ik wil weten hoe dit afgelopen is. Ik dacht namelijk ook aan surprise party. ik denk ook dat ze die heeft gehad.
Gezien ze sinds gistermiddag hier niet meer is geweest, zal ze wel aan het bijkomen zijn van een leuk feestje.
helaas dames geen leuke suprise party of wat dan ook. ik ben gisteren niet meer geweest omdat manlief heeftgecomputerd ,dus geen bloemen of uiteten of wat dan ook en van de rest van de familie heb ik ook niets meer gehoord, dus weet nu wel dat ik niet meer alle verjaardagen afloop
lekker gezellig dat je man achter de pc gaat zitten op je verjaardag. meid bij deze alsnog gefeliciteerd en een hele dikke knuff van mij. dit is mijn kado voor jouw. hoop dat je het leuk vind
Achter de pc? Terwijl hij je verjaardag is vergeten? Oei, dat is niet leuk! Ik hoop dat je wel jezelf hebt vermaakt gisteren? Nog een verlate verjaardagswens voor je, hopelijk is het volgend jaar leuker.
Tjonge, ik kan me levendig voorstellen hoe teleurgesteld je bent/was! 'k Had je een leukere dcg gewenst, meid! Volgend jaar 3 weken vantevoren vast beginnen met de voorbereidingen, zodat niemand 'm kan missen
Heb je hem even goed op z'n zodemieter gegeven meid. Zou ik wel hebben gedaan. *Dikke knuf* en nog gefeliciteerd.
Nou Lekker dan! Iedereen gewoon jouw verjaardag overgeslagen. Ik ben dan nog wel zo dat als zelfs mijn man er niks aan doet, ik in de auto stap en alleen uit eten ga! Dat zou ik hem dan nog zeggen ook! Had je in de buurt gewoond was ik bij je langs gekomen met wat leuks en hadden we even koffie kunnen drinken met een gebakje op je verjaardag. Alsnog gefeliciteerd...........
nou ja zeg! heeft ie ook niet effe stiekem je schoonfamilie ingelicht van bel ff...ze is jarig!.. wat gek... maar moet zeggen dat ik al een maand vantevoren roep dat ik bijna jarig ben hahahaha... dus niemand vergeet het