Ja, mijn mannetje neemt 3 weken vrij. We hebben dan geen echte zomervakantie, maar dat zit er toch niet in (uitgerekend op 28 juni) groeten, Anja
de mijne neemt 1 week vrij en mijn moeder ook. ben nl rond de valentijn uitgerekend en mijn vriend werkt in de rozen, die kan dan met geen mogelijkheid vrij krijgen. ben blij dat mijn moeder dan iig wel in de buurt is.
daar vergis je je mooi in, vaak krijgt ie de bloemen mee die al ruim een week in de koelcel staan, hahaha. die bloemen kun je na een paar dagen al weggooien. hij doet meestal de moeite niet meer om wat mee te nemen, hihihi.
Mijne, als het goed is 10 dagen. hij veranderd rond die tijd ook van baan, dus ligt eraan vor wie hij werkt ook
Mijn lieverd neemt 3 weken vrij maar dit komt omdat hij daarna gewoonweg weer hele weken op de weg zit en alleen de weekenden thuis is..
Mijn vriend probeert een week vrij te nemen en dan de week nadat de kraamzorg is geweest. De eerste week zal hij dus gewoon werken.
De mijne een paar dagen. Dan gaat ie weer werken en dan op 30 juni heeft ie 3 weken vakantie. Aangezien ik op 13 juni ben uitgerekend is het niet zo'n ramp gelukkig! Liefs, Duveldraakje
uhm denk dat mijn ventje de eerste dagen wel gaat werken maar denk de vroege dienst dan is ie dus vanaf 3 uur thuis, of hij gaat halve dagen werken ofzo, als de kraamphulp weg is vind ik dat ie maar een weekje vrij moet nemen.... hihi maar mijn moeder komt en me beste vriendin {ook kraamhulp eigenlijk} komt ook veel....