oh jeetje, klinkt wel heel erg bekend zeg!!!! heeft ze dat dan ook alleen snachts? mijn zoontje heeft nu ook al voor de 3e keer in 1 maand koorts....en wordt ook zo vaak huilend /overstuur wakker .. amper te troosten.. hoe kan je erachter komen of het de oortjes zijn? misschien toch maar even langs de HA....
Jaa vreselijk is dat he, gelukkig praat mijn vriend niet met andere, maar als hij bijvoorbeeld iets kijkt of doet een spel op laptop of playstation, dan kan ik net zo tegen het behang praten ofzo.. Of tegen een spiegel, want dan lijkt het tenminste nog of je antwoord terug krijgt haha!
oh dat klinkt lekkkkker.. zoiets als baileys? koffie kan ik eerlijk gezegd ook wel gebruike.. wat een ontzettende mega goeie tip! ga nu lekker een koppie cappuccino zetten likeurtje heb ik helaas niet haha
hahahaha dat zou een leuke zijn, ik in bed en hun stiekem met ze 2 naar k3 kijken leuk he die mannen, er blijft altijd een beetje kind in hun
HAHAHAHAHA ja hier ook..... laptop of tv... funest voor je communicatie... geen woord komt meer door.... soms heb ik al 3 keer gezegd.... morgen gaan we om 2 uur naar mn moeder he.... en dan vraag ie na zn game of laptop of tv... hoelaat gingen we nou ookalweer????????? OOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHH zo irritant!
haha hier moest ik echt even om lachen, zie het al helemaal voor mij met zo'n dom oortje in.. Maarre arme muis zit dus remy op de bank.. gelukkig wel een fles om jezelf mee te troosten. Ach denk maar zo.. er zijn genoeg vrouwen die elke avond alleen op de bank zitten. Misschien voel je jezelf dan weer wat minder zielig.
T.v, Comp. Is funnest voor je relatie.. Er wordt amper geluisterd naar elkaar. Ik betrap mezelf er ook op hoor als ik midden in een spannende discussie zit hier op het forum want dan gaat alles langs me heen
ben zwanger dus geen wijn voor mij ze is voor dat ze 1 werd, geopereerd aan dr neusamandelen en ze kreeg toen buisjes. is tijdje goedgegaan maar tis nu dus elke keer afwachten wanneer ze weer geopereerd moet worden. haar oren blijven erg gevoelig en ze is onwijs vaak verkouden/ziek. echt elke maand heeft ze wel iets. vorige winter zei de huisarts al van tja we zullen toch maar is moeten kijken of je weer naar kno arts kan. maar toen werd het weer beter dus hoefde het niet. maar nu merk ik het echt wel weer aan dr hoor dat het weer slecht is. grijpt hij niet naar zn oortjes? oh ik zie dat ie pas 2 mnd is.. dan is het zoewiezo niet goed als hij zovaak koorts heeft hoor!
Even offtopic; @ Hamis50, gefeliciteerd met je zwangerschap! Spannend hoor!! Hoe voel je je? Al last van de ''beroemde kwaaltjes''
hihihi dat heb ik hier altijd met tv kijken. hij hoort totaal niks he.. zooo irri!! maar hij hoort zowiezo de helft niet geloof ik.. vraagt kleine meid om drinken..sta ik maar weer geirriteerd op omdat hij dat dan niet hoort.. zegt ie : wat is er nou weer?! ja uh ken jij niet een keer wat doen, tis ook jou kind hoor!! wat is er dan?? hmm laat dan maar
Nee precies, zo zijn er moment dat je echt naast elkaar leeft.. Want vriendjelief wil altijd zijn programma's kijken op tv... V.I enso. Dusja dan zit ik altijd automatisch maar achter de laptop...
Maar op zp vind ik nooit een straf dus ik ben soms ook wel blij dat hij dan even achter de Xbox wil. Vorig jaar rond deze tijd waren we allebei zwaar verslaafd aan farmville en zaten we dus tegenover elkaar allebei op een laptop te spelen en melden we alleen nog aan elkaar of we een gouden ei hadden en wanneer er iets van het land af gehaald moest worden Gelukkig zijn we daar vanaf!