bah ik zit alleen thuis :(

Discussion in 'De lounge' started by muis26, Dec 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ergens in t gooi :)
    @ Luna, haha ja dat heb ik ook hier...ben stiekem een beetje ZP verslaafd :D:D:D heeeeerlijk.... :p

@mamachantal! nee dat is mn jongste. Sam is anderhalf!! nou ja hij zit soms wel aan zn oortjes. maar hij heeft ook lang haar..... dus dat kan ook kriebelen. misschien moet ik er eens naar laten kijken. Had ik al gedaan tijdje geleden, maar in 1 oor kon de HA niet goed kijken omdat er veel oorsmeer inzat.. misschien is dat gaan ontsteken? Maar kan dat met oorpijn, dat ze overdag goed zijn en alleen snachts last hebben? gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!! nog maar pril zie ik!!! leuk hoor!!!!! :D

luna en engeltje, dat gaat hier ook zo.!!! volgens mij zijn echt alle mannen hetzelfde daarin hihi...... :p:p

misz86.... met tv hebben we gelukkig nooit problemen..... we hebben gelukkig met bijna alle programmas op tv dat we ze beide leuk vinden..

mn vriend kan alleen elke dag naar de wereld draait door kijken, en daar vind ik dus soms geen ruk aan hihi.. dan zeg ik wat (naar mijn mening belangrijks) en dan zet hij m harder!!!! GRRR ohhh dan word ik woest hihi

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,563
    3,067
    113
    dank je!
    spreek jullie vast morgen wel weer.. morgenaaf is manlief ook weer werken helaas..maandag aaf ook :( dan gaat ie weer naar ochtenddiensten :):)

3. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

@ Muis hahaha maar dat heb ik bij atwt, dan wiltie altijd iets vertellen over wat er gebeurd is op zn werk, en dan zet ik hem ook altijd harder :p

4. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    slaap lekker!!! :) lekker dromen over je mini ukje!!!! :)

Liefs Muis

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,563
    3,067
    113
    ja mn dochter heeft er ook meeste snachts last van. maar ik zou echt ff langs huisarts ermee gaan hoor.. het scheelde bij mn dochter echt enorm toen ze geopereerd was! ze was toen een paar maanden niet ziek meer

6. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,166
    10
    38
    Female
    Paradise.
    Grr ook gezellig hoor, grote man slaapt helemaal niet eens. die ligt gewoon een boek te lezen in bed!! :(

7. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    whahaha ooooooooooooh jij bent ook een man!!! haha :D
    Mijn vriend moet altijd lachen, als ik achter ZP zit, en hij zegt iets, dan luister ik ook soms niet hoor, kan ik ook wat van.. en dan zeg ik altijd, wacht nou even ik kan niet multitasken (zeg ik ook alleen als het mij uitkomt hahahaha :p)

8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,563
    3,067
    113
    hahaha ja in mijn dromen zijn het er 2 of 3 en word ik gek!!

9. firstone

firstone Bekend lid

Apr 27, 2009
    664
    0
    0
    Drenthe
    ik zit ook alleen thuis, maar verveel me niet. Kan nu eindelijk lekker programma's kijken die manlief nooit wil kijken, mamablaadjes lezen, lekker alleen salade eten... Ik zie er de voordelen( voor een keertje) wel van in. Al vind ik het naturlijk gezelliger als ie wel thuis is!
    Dames, probeer te genieten van jullie avondje!!!!

10. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    oh oh oh...... dromen zijn bedrog hoop ik maar voor je hihihihihi..... but youll never know!!!!!!! ;) :D:D:D:D

11. made

made Bekend lid

Jan 5, 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    Nou ik zit niet alleen thuis, maar aan mijn man heb ik niets, die is zn oude gameboy tegen gekomen en zit nu al de hele avond achter dat stomme ding.....denk dat ik maar lekker vroeg naar bed ga.

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,563
    3,067
    113
    nou ik hoop t wel..1 is genoeg.. maar als het er 2 of 3 zijn is het ook prima hoor.. alleen moet dan wel heel t huis verbouwd worden..of moeten we verhuizen..ahum..we wonen hier net

13. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,883
    9,395
    113
    Gelderland
    Toch geen Mario met deuntje hè?! Of hoe heet dat met die blokjes op de juiste plek.. Tetris! Blijft ook zo lekker hangen.
    Suc6 met je mannetje

14. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

stiekem moeten wij ook toegeven dat we mannen zijn whaha
    ze zitten me nu allebij raar aan te kijken waarom ik lach tegen een laptop :D

maar wij vrouwen mogen dat toch :p;)

ik ga um ook uitzetten weltruste voor straks allemaal!

15. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,166
    10
    38
    Female
    Paradise.
    hahaha, ook niet echt gezellig dus!! Nou je mag wel gezellig met ons mee praten hoor! :D

16. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Hier ook alleen thuis. Tenminste mijn dochter slaapt al. Mijn man werkt. Ik ben wel gewend om s avonds alleen thuis te zijn, vind het ook niet zo erg. Soms verveel ik me wel eens, maar meestal heb ik zp om me gezelschap te houden.

Ben ook zwanger dus ook geen wijn voor mij ;)
    Hier hebben de meeste vriendinnen (kleine) kinderen dus s avonds wordt er zowieso niet veel afgesproken. Ik had net wel een vriendin gebeld en ik ga zo in bad even met de nieuwe "Kinderen" die vanmiddag bezorgd is!

17. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,883
    9,395
    113
    Gelderland
    Welterust engeltje

18. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    hahaha... oohhhhh wat zittie te spelen dan??? En waar woon je in Noord holland? (woon ik ook :p) anders kom je maar gezellig hier haha...:)

19. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ahhh die is hier gister al bezorgd!! heb m dus al uit.. snif snif.... een bad is ook wel een goed idee.. ga ik zo ook even doen. en dan lekker mn bed in!! mn electrische deken staat al aan hmmmmmmmmmmmmmmm... raam open. dus ijskoude slaapkamer en warm bed.. mijn ultieme genot! geen man meer nodig ;) hahaha

20. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ben ook alleen vanavond (maar dat ben ik praktisch de hele week al haha). Vind het op zich wel lekker, lekker een beetje rommelen, tv kijken, hier koekeloeren.

Share This Page