Positiekleding Den Bosch (winkelen)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door cyntje78, 20 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hallo allemaal!

A.s. zaterdag gaan mijn moeder en ik winkelen in Den Bosch :) Ik ben bijna 16 weken zwanger en kan nu al weinig meer aan van mijn gewone kleding.
    Waar in Den Bosch centrum hebben ze leuke betaalbare positiekleding waar ze ook kleine maatjes hebben? Of misschien een winkel waar je zo'n voorbind-buik aan kan doen om alvast een voorproefje ziet van wat er komen gaat? :D Zodat ik bij alle winkels een beetje rekening kan houden als ik staks eventueel van maar xs naar s moet gaan?
    H&M... natuurlijk... maar zijn er ook nog andere leuke winkels? Miss Etam valt denk ik al af vanwege mijn kleine maat (en smal gebouwd)

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Bij Prenatal heb ik kleding van mamalicious gekocht, loopt volgens mij vanaf maat 27.

Bij Zwanger&Co/ Futurmamam in de Vughterstraat verkopen ze kleding.

Verder kon ik in Den Bosch niet echt slagen, heb toen wel jurkjes bij de C&A gehaald, geen zwangerschapsjurkjes maar zomerjurkjes die meerekken.

Veel plezier!

3. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Het hoeft ook niet persé zwkleding te zijn... als het maar mee rekt (en lange t-shirts)

We zullen iig eens in de Vughterstraat gaan kijken, thanx!

Ik heb er iig heel veel zin in!

Iemand nog meer ideetjes?

4. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Als je vanuit de Prenatal verder de stad uitloopt dan kom je vanzelf langs beide winkels. (zitten beide aan de kant van Prenatal)

Als me nog iets te binnen schiet dan laat ik het je weten

5. Als je bij de prenatal voor kleding wil kijken zou ik naar het Prenatal warenhuis gaan bij de woonwinkels bij de Herven zeg maar. Daar is meer keus, is het rustiger, en veel ruimer.
    Ik heb verder een maatje 42/44 normaal, dus wat betreft smalle kleding kan ik je geen tips geven :p
    C&A heeft ook wel wat positiespul volgens mij.

6. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    C&A in Den Bosch heeft helaas geen speciale positiekleding.
    Ik ben naar Rotterdam en Utrecht gegaan omdat er in Den Bosch weinig te vinden is behalve de H&M en Prenatal en de winkels die anderen al noemden.
    Je kunt overigens in Den Bosch wel lekker zitten op een terrasje...

Sjopze!

7. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    idd. prenatal is een top winkel. althans daar ben ik altijd goed geslaagd bijmn zwangerschappen... nu onze 3e op komst is gaan wij donderdag shoppen en ja ik ga ook weer even bij prenatal kijken.. ben nog niet heel ver.. maar ik pas sinds 1,5 week mn gewon ekleding al niet meer.. dus ja zit er ook niet vele anders meer op as pos. kleren te kopen.. idd. H en M is ook super.. ik draag maat s en kan bij miss etam ook enorm goed slagen altijd...die andere winkels bne ik nog nooit geweest, maar ik denk dat ik donderdag wel even ga doen!;)
    winkelse..groetjes

8. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Bedankt voor de tips meiden!

We gaan echt naar het centrum... we kijken wel of we iets tegen komen. Toevallig vandaag hier in het centrum al wat gekocht. Bij de hema een soort van lang strak "shirt" grijs met bloemen (voor op een legging). En in een andere winkel een jurkje met legging.

We kunnen ook naar Eindhoven, maar die stad vind ik minder gezellig om te winkelen.

De laatste keer dat ik bij de Prenatal ben geweest (warenhuis in eindhoven) vond ik me erg afgewimpeld met "dan draag je toch tuniekjes met een legging" Tja... daar zie ik me niet de hele winter mee lopen...

Ik hoop iig nog een broek te scoren zodat ik voldoende heb voor de winter... voor de rest zie ik het wel. Soms kom je gewoon niets leuks tegen.

9. Sijke

Sijke Bekend lid

H en M, Miss Etam, prenatal, zwanger en co en future maman. Vooral future maman is echt een aanrader, ver naar het einde van de vughterstraat, zulke leuke positiekleding dat ik van heel veel mensen te horen krijg; waar koop je dat dan, oh, is het positiekleding!
    Zwanger en co (of zwanger en zo, weet de naam niet meer precies) zit een stukje eerder aan dezelfde kant als future maman en de prenatal heeft naast kleding ook leuke babydingen en frutsels. Prenatal heeft ook veel, als je niet slaagt kun je ook nog langs de prenatal op de woonboulevard, die hebben een grote afdeling met kleding en heel veel andere spullen, meubels en uitzetspullen.

De miss etam heeft ook wel veel, misschien toch even neuzen, ligt erg aan het seizoen vind ik of je er iets kunt scoren of niet. Qua maat weet ik het niet, heb normaal 36/38 en kan er prima shoppen.

Deel Deze Pagina