Ja, ik ben ook wel benieuwd of je lekker bij je moeder bent. Als jij het in Limburg niet naar je zin hebt zou ik echt gaan kijken voor een huisje in een streek van NL waar je je wel fijn voelt (bij je moeder in de buurt?). En laat die sukkel van een broer van je maar lekker in de stront zakken, want die denkt toch zeker ook alleen aan zichzelf! Fijne kerstdagen meisje!
Hey meiden.. Gisteren liep ik met zoonlief in de draagzak, een weekendtas en een bigshopper net mijn deur uit....toen mijn broer kwam aanlopen! Hij vroeg hoelaat de trein vertrok...en of ik nog even kon wachten tot hij zijn spullen had gepaktHij had zich bedacht en wilde dan toch wel mee met de trein...de auto kon helaas niet, want in limburg was het echt te erg...bijna in elke straat moest wel iemand met de auto uit de sneeuw worden geholpen.. Alhoewel ik nog een beetje boos op hem was, omdat hij van tevoren zo moeilijk deed was ik toch ook wel blij. Ik had namelijk geen idee hoe ik ooit bij het station moest komen door die ellendige sneeuw en zoveel te dragen. Uiteindelijk zijn we 5 uur! onderweg geweest! Gelukkig wel aangekomen, want dat was ook nog even spannend. Maar goed, gelukkig is mijn kerst toch nog doorgegaan en is mijn broer bijgedraait!! dankjewel voor jullie lieve berichten