vage, niet te plaatsen klachten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door teigetje1, 10 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Ik zit hier te kijken met vage klachten die ik niet kan plaatsen, misschien dat jullie dames weten wat het kan zijn.

Het zit namelijk zo. Ik heb normaal een korte cyclus en moest eigenlijk 28 dec mijn ongi hebben. DIt was niet zo maar een week later en ook maar vrij kort en weinig voor mijn doen (normaal 6/7 dagen en veel bloedverlies). Nu duurde het maar 5 dagen en vrij weinig bloedverlies.
    Ik heb een test of 4 gedaan kruitvat 2v5 maar deze waren allen negatief.

Nou goed, niet zwanger op naar een nieuwe ronde (wij doen niet aan ovutesten of tempe, maar gewoon op gevoel). Alleen heb ik sinds een week of 2 vage misselijkheidklachten in de avond en ochtend en mijn buik is wat opgeblazen, echt waar alsof ik een zwangerschapsbuikje van een maandje of 3 heb (zelfs mijn vriend begint nu te twijfelen over wat het kan zijn) en ben sneller moe.

Ik heb eerst aan een buikvirus gedacht, maar nu al 2 weken, zonder verder ziek te zijn??? Ik heb nooit echt een buikje gehad en ben best dun en weegt al jaren rond de 50 kg. Nu met mijn buik zou ik denken dat er dus ook wat kilo;s bij moeten zitten maar nee hoor, de weegschaal liet mij vanmorgen nog 49 kilo zien.

Wat moet ik hier nu mee? HA, toch een virusje, kerstkilo's (wat overigens dan de eerste keer zou zijn dat ik daar last van heb) of toch zwanger wat toch eigenlijk niet kan?

Wat zegt jullie gedachte hierover.

Deel Deze Pagina