nou ik stop daar maar meteen mee.. Heb ook van die kaarsjes met die chips zegmaar ruikt ook heerlijk door je huis heen maar dat pannetje was wel ideaal maar nee ik doe het maar niet meer dan 🙈
Wasverzachter koken is idd schadelijk voor je gezondheid, maar ontploffen?? Nee hoor dat gebeurt niet.
Hier staat hij op 19 graden in deze tijd. Maar voorlopig is het hier nog 19.5/20.0 dus heeft nog niet aan gestaan. Maar mocht het hier onder de 19 graden duiken, dan ga ik mn verwarming echt wel gebruiken hoor.
Het is idd al koud s ochtends. Wel de neiging om dan de verwarming aan te slingeren, maar zodra de zon schijnt wordt het ook wel snel warmer. Nu nog wat te vroeg voor mijn gevoel om echt de verwarming aan te doen. Eerst maar een vest aan.
Ik doe gewoon allemaal kaarsen aan in huis.. Word het ook lekker warm van.. Uit principe kwestie gaat de verwarming niet aan..
Ik vind de kachel warmte altijd vies warm maar manlief heeft hem al weer aangezet. Ik heb het liever wat kouder.
Nee! Pas tegen november ofzo ( en dat omdat mijn man dat wilt!) voor mij hoeft het pas als het -10 is ofzo😂
Als het in de winter -10 is staat de verwarming bij ons op 18 graden. Als het in september buiten 17 graden is en binnen 18 graden gaat de verwarming niet aan. Zou het in huis echter minder dan 18 graden worden, dan zet ik hem wel aan. Maar alleen 's middags of 's avonds, 's ochtends warmt het uit zichzelf meestal wel op.
Hier geldt de regel dat de verwarming voor de Zuidlaardermarkt niet aangaat (3de dinsdag in oktober) hoe koud het ook is.
niet constant, maar als ik het echt fris vind worden in huis wel en dan ook maar even om de kou eraf te halen. Ik heb hem van de week al 2x aan gehad. Nu wonen wij ook in een heel oud huis met enkel glas, dus het is hier al snel fris (en in de zomer heet) in huis. Ik ga ook echt geen kou zitten lijden alleen om de datum op de kalender. Inderdaad begin ik met een extra vestje, maar koud is koud.
Maar ik vraag me dan serieus af: WAAROM?? Koud is toch koud? Dus mocht het begin oktober ineens zo koud zijn dat het bij jullie in huis 14 graden is zet je hem niet aan, maar 3 weken later is dat geen probleem..... Ik snap dat echt niet en het is een serieuze vraag, dus ik hoop dat iemand me dat nu eens wil uitleggen
ik snap er ook echt niets van. Koud is koud en dus gaat de verwarming aan en uiteraard staat er bijna altijd een raam op een kier.
Als het echt koud was wel, maar dat vreet ook energie natuurlijk. In de keuken hebben we nog wel even een kacheltje gehad maar door het vocht was die in no time kapot.
Ik wil hem eigenlijk niet aan omdat ik nog vakantie heb, lijkt meer herfstvakantie dan zomervakantie , maar ik heb het koud. Manlief niet dus ik heb me maar in een dik vest gehezen.
hier exact hetzelfde. ik kijk niet naar jaar getijden/kalender maar wel naar de temperatuur. verwarming gaat hier pas aan als het binnen onder de 18 graden is. 18 of hoger en koud aanvoelen kan prima opgelost worden met een vestje of sokken. hier gaat trouwens nooit de verwarming aan om "even" op te warmen. dus wat je vaak leest dat ze hem s'ochtends aanzetten voor ochtendritueel of de kou eruit te halen. hier staat hij alleen aan als we meerdere uren thuis zijn. overdag en snachts staat hij helemaal uit. hij gaat dan pas aan als ik thuis kom van mn werk of wanneer ik de hele dag thius ben en het hier onder de 18 is. sowieso komt hij niet hoger dan 19-20. op de slaapkamers staat de verwarming nooit aan. ontzettend ongezond.
Hier gewoon aan als we het koud hebben. Mijn man is totaal geen koukleum, maar die heeft de verwarming vanochtend aangeslingerd.
Nee, het is nog tussen de 20-22 graden binnen. En boven is het heerlijk fris met de ramen open. Lekker onder het dekbed met frisse lucht.