Hier nog geen cv aan gehad. Het is bij ons momenteel 22.5 graden binnen. Laat expres het zonnetje binnen schijnen, blijft de warmte goed van hangen hoor! En inderdaad, mijn was heeft ook buiten gehangen vandaag.
hier wel aangehad! Smorgens is het al 17 graden zo in huis brr en de was droogt anders super slecht en met het douchen ook veel vocht in huis vind ik! In de avond ook gewoon echt koud hoor
Hier wel in de avond, sinds vorige week. 18 graden vind ik overdag prima maar 's avonds niet. Vandaag was het overdag 21,5 in de woonkamer maar dat daalt 's avonds wel snel.
Voorlopig hier in huis nog altijd 20 à 22 graden. Alleen van de week es de zomerdons van ons bed afflikkeren en de herfstdons in de plaats leggen.
Nee nog steeds niet gelukkig. Smorgens is het 20 a 20,5 graden en in de middag 22,5. Rond de avond zakt het naar 21
In de ochtend is het 19/20 graden en later op de dag 21/22 graden dus nog niet nodig. Maar ongeacht wat er op mijn thermostaat staat als ik het koud heb dan gaat die gewoon aan. Tot nu toe dus nog niet
Hier heb ik heb vorige week voor het eerst aan gehad toen zoonlief en ik 3x op een dag door en door nat geregend waren, toen hing heel de gang vol natte laarzen en jassen en hebben wij lekker gedouched en de verwarming aan. En vanmorgen voelde ik dat hij in de badkamer aan gesprongen was, dan was het dus ook koud. Overdag schijnt de zon via onze aanbouw met veel ramen de warmte zo binnen.
Ik heb gister voor het eerst even de verwarming aan gehad, savonds, maar we waren dan ook gewoon niet lekker. Nu staat ie weer helemaal uit. Het was hier vanmiddag 23 graden binnen man.
Hier gaat die automatisch aan en is al enkele keren savonds aangesprongen. Ik mis de nachten van 25/30 graden. Ik hou van de warmte.
Hier gaat ie automatisch aan als het onder de 18 graden is (kan je natuurlijk zelf instellen). Dat is het nog niet geweest dus de verwarming is nog niet aan geweest . Maar lees dat sommigen wel koude huizen hebben of juist iets warmer dan die van ons, maakt wel een groot verschil of je de verwarming aan wil doen of niet.