Ja hoor de hout kachel Brand elke ochtend en als zon schijnt laat ik em uitgaan dam word door de zon wel warm ens avonds ook weer aan anders is maar 18 graden Hebben huis op koude hoek staan
hier staat s,middags de deur open en het blijft 21 graden alleen in de ochtend is het maar 18 graden dan gaat hij even aan totdat het lekker is
De verwarming zou hier normaal gesproken niet aan staan rond deze tijd, maar nu... C der kamer is als de verwarming niet aan staat net een vrieskist. Dus we zetten de verwarming aan om haar kamer op te warmen. Zodra die goed warm is gaat de verwarming weer uit.
Inmiddels is de verwarming wel een paar keer aan geweest om de kou de keet uit te krijgen. Dat ik een vest aan moet trekken is geen probleem maar dat de kou door de broek heen komt zetten wel. Zodra ik dat niet meer voel gaat ie weer uit.
Hier af en toe even aan tot het weer lekker is. Hebben ook een koud huis en zeker met een kleintje wil ik het gewoon lekker aangenaam hebben
Ik heb de verwarming aan als het te koud is in huis.. En dan maakt het me niet uit of het januari, juli of september is
Hier al regelmatig de verwarming aan gehad. Het ligt denk ik ook echt aan je huis, hier is het nog niet onder de 20graden geweest maar het is echt koud in huis. Als ik bij anderen kom en het is dezelfde temperatuur voelt het als een sauna. Heel apart.
Nog nooit de verwarming aangehad.. ik krijg daar zo'n hoofdpijn van als het binnen nog niet echt koud is. Binnen is het nu bij ons 23 graden door het zonnetje.. heerlijk..
Hier gaat hij vanzelf aan als is onder de 20 graden komt. Nu met de zo'n er op is het al weer 21,5 graden. Ga echtniet in de kou zitten.
Wij zijn net verhuisd naar een prachtige jaren 30 woning op het platteland.. helaas wel slecht geisoleerd, volgend jaar wordt alles verbouwd. Dus ja... het gaskacheltje gaat hier 's avonds al aan
Ben benieuwd of bij jullie de kachel inmiddels al brandt. hier nog steeds niet. In huis momenteel 19,5 graden en 's nachts staat het raam nog steeds op een kier.
Ramen op de slaapkamers staan nog steeds s nachts open maar dat blijft de hele winter zo. De verwarming staat inmiddels sinds gister wel aan.
Hier 18 graden maar nog steeds de verwarming niet aan. Denk dat daar morgen verandering in komt omdat mijn ouders dan oppassen. Maar niemand klaagt over de kou en ik vind het prima met vest aan dus hij blijft nog even uit
hier is het nu nog 20 graden - dus de verwarming gaat nog niet aan.. mocht het vanavond nog verder afkoelen, dan vind ik het de moeite niet meer om 'm voor die halve graad op te stoken..
Hier is het 20 graden nu. Heb intussen wel een vest aan. Mijn meisje ook. De 3 heren in huis zijn warmbloedig
Ja sinds vandaag aan. Het was nog net niet onder de 19 graden...maar ik had het koud...dus dan gaat hij aan. Vooral in oktober vind ik dat wel geoorloofd