Heb m vorige week even aan gehad. Vrijdag is de schoorsteen geveegd, dus nu staat de houtkachel lekker aan
Hier is het zelfs 15 graden beneden! Hij gaat wel even aan dan, maar als ik in de ochtend bezig ben heb ik het vaak warm en gaat ie pas aan als ik ga zitten en het koud krijg Hoger dan 18 heb ik hem nog niet gezet..
Nee nog niet! Is nog steeds 20 graden in huis. In de auto wel de verwarming aan ik moest vanmorgen krabben. Hoop het nog even uit te stellen maar als het niet hoeft dan hoeft het niet. Bij 18 graden word het voor ons te koud.
Hier staat hij sinds vanavond aan, maar het was ook echt koud! In de kamer van zoonlief wordt het nog net iets kouder dan in de woonkamer, dus een beetje warmte kan geen kwaad. Voor ik naar bed ga gaat hij weer uit.
zit erover te denken....op de slaapkamers is het zo'n 13/14 graden nu. Niemand klaagt erover, ik ben de koukleum hier.
Haha ondanks dat ie zo laag aangeeft is het niet mega koud, want de zon schijnt heerlijk en probeer zoveel mogelijk de zon wel binnen te laten. En de ramen staan ook open overdag, heerlijk! Maar in de avond staat ie wel lekker op 18 Als ik bezig ben heb ik het wel vaak warm overdag, scheelt denk ik
Hier staat hij nog niet aan, als het koud is steek ik wat kaarsjes aan, is lekker gezellig en een hoop warmte dat het afgeeft😆👍
Hier staat het programma al opnieuw ingesteld voor de winter ( vloerverwarming ) Het is nu hier 22 graden in huis! Heerlijk
Als wij de cv niet aan zouden hebben dan was het hier tussen de 10 n 15 graden beneden denk ik. We proberen het niet eens want hij staat standaard op 17. Hij slaat hier dus al een week of 2 's nachts aan. Overdag warmde het nog wel aardig op hier in huis door de zon maar we hebben toch al een week of 2 regelmatig de houtkachel aan en als mijn man op zolder werkt ook 1 of 2 uurtjes per dag de cv. We hadden het gisteravond met de houtkachel 22,5 graden in de woonkamer en toen ik vanmorgen om iets over 7 beneden kwam was de cv alweer aan het draaien. Helaas is het huis nog niet zo goed geïsoleerd.
Vanaf het weekend staat hij weer aan. Ben niet fit, dus vind het heerlijk! Zon 21 graden!! Bij uit is het denk ik 19 graden in huis.
Nee, nog niet. We hebben de hele dag de zon op de woonkamer, dat scheelt heel erg in temperatuur. En omdat we op een flat wonen lopen de verwarmingsbuizen die naar elke flat gaan door onze woonkamer. Als iemand de verwarming aanzet komt er dus warm water door die buizen heen. Het wordt hier nooit echt koud.
Ja hoor! Toen ik net beneden kwam was het 16 graden... Dus lekker de kachel op 20 voor de kindjes uit bed komen.
Ja zeker weten!! Wij wonen in een oud huis! Het was hier gisteren 26 graden in huis. Dus hup lekker de kachel op 20graden!
Hier al 2 dagen smorgens 18 graden. Dan gaat hij echt wel even aan op 21 om de kou er uit te halen. Rest van de dag op 19/20