Hè bah heb hem vanmorgen toch aangezet. Was beneden 19 graden. Mij iets te koud. Zet hem eind van de ochtend weer uit.
Hier start hij nu automatisch op om 6.45...15 minuten voordat ik opsta. Ideaal. Meestal gaat hij dan rond 9 uur weer uit ( doe ik zelf) en dan eind van de middag begin avond weer aan. Daar tussen blijft het dan meestal wel tussen de 19,5 en 18,5...en voor overdag vind ik dat prima. Dan ben je toch druk...
Ik heb hem gister avond voor het eerst aan gehad. Even een uurtje om de kou er uit te halen daarna weer uitgezet.
Hier alleen in de woonkamer en badkamer. De rest van het huis heb ik de verwarmingen altijd uitstaan tot ongeveer 12/14 graden. In de ochtend is het hier 18/19 graden en dan zet ik hem even een halve graad aan. Normaal heb ik het nooit koud maar tijdens de zwangerschap bibber ik weg heb al wollen sokken, sloffen een extra fleece vest aan en mijn grootste vriend is een pittenkussen.
Hier staat 'ie nu ook aan. Wij zijn aan het verbouwen en aan de achterkant van het huis kijk je momenteel dwars langs de kozijnen heen naar buiten. Daardoor was het best koud geworden binnen (gisteren zag ik ineens dat het nog maar 15 graden was, oeps!), dus de verwarming maar aan gezet.
Gisterenavond voor het eerst de verwarming aangezet. Het was 15 graden, dat word me toch te gortig. Ik hoorde net op de radio dat er natte sneeuw voorspeld wordt
De kachel Brand al weken en nu helemaal lekker met dit koude weer hout kachel lekker aan met warme choco op de bank
Hier ook de kachel nu een paar keer aangehad. Gewoon even om de kou te verdrijven. Het is nu 19 graden hier dus het valt nog mee. Kachel staat op 18-20, afhankelijk van of we het koud hebben of niet.
Ja heb m zojuist aangezet ! Het was 16 graden, (bij 15 slaat die vanzelf aan.) Toch net wat lekkerder binnen.
Overdag nog niet, maar de afgelopen avonden, en vanochtend wel! Echt koud..ik zat gisteren met van die kille handjes op de bank..
Ja, iets met een slecht geïsoleerde woning. In de winter kunnen we binnen rookwolkjes blazen.D Maar, komt verandering in.
Oh brr wat een ellende! althans ik ben een koukleun eerste klas haha ik vind al snel iets koud Maar jeetje, hoop voor je dat er snel verandering in komt!
Hij slaat hier aan als het beneden de 19 graden wordt en hij is van de week voor het eerst aangeslagen. Ik ga me daarin niet laten leiden door datum. 19 graden is nodig om comfortabel te kunnen leven, dus de thermosstaat staat daarop ingesteld en dan slaat ie aan als het nodig is.