Nee hoor het is hier 19 graden in huis... straks lekker een paar kaarsen aan en de tussendeur dicht dan is het zo een paar graden warmer.
In de winter staat mijn verwarming standaard op 21,5... Heerlijk! Zonder dekentjes en dikke truien de avonden doorbrengen.
nee... nog niet nodig! En het is ook de bedoeling dat ie zeker niet voor eind oktober aangaat... Het is hier in huis trouwens vandaag gewoon 21C dus echt niet nodig
Poeh, nee nog geen verwarming nodig hier! We wonen in een erg goed geïsoleerd nieuwbouwhuis, en het is hier nu 22,5 binnen! O.a door de grote ramen achter en af en toe even et zonnetje dat naar binnen schijnt!
Ik vind het altijd heerlijk die dekentjes, lekker met de kids er onder kruipen en onder het genot van een warme kop choco lekker genieten van de koude avonden.
Nee nog niet. Het is 21,5 graad binnen en ik zit in een maxi dress op de bank, heb het niet koud. Van de week was het hier nog 23,5 graad binnen, ik kreeg de warmte niet mijn huis uit maar na de afgelopen koude dagen gelukkig wel. Ik vond dat wel echt wat te warm. Ik laat me niet zo leiden door de datum waarop we leven maar kijk naar hoe we ons voelen. Eerste wat extra lagen kleding en anders toch de verwarming aan.
Dus als je het koud hebt in september, moet je een trui aan, maar bij kou in december mag wel de verwarming? Wat een rare logica haha. Als het hier te koud wordt, in welk seizoen dan ook, doe ik de verwarming aan. Alleen is het nu nog gewoon 21 graden binnen, dus dat is wel best zo.
ja die staat hier al een paar dagen aan, ik ben een echte koukleum als de verwarming niet aanstaat is het hier 18 graden brrr we wonen ook wel in een koud, tochtig huis
Ohh ik lees dekentjes, truien, sokken.... Ik moet er niet aan denken! Het zweet loopt nog steeds constant van m'n verhitte rode snufferd En de hormonen maken het alleen maar erger.
momenteel heb ik het best wel koud ja. Gek eigenlijk want het is binnen 22 graden. Door de hitte van afgelopen dagen voelt het gewoon koud aan (en ik ben dus een koukleum). ik weiger de kachel aan te zetten. Ik vind het zonde van het milieu en verkies een trui/dekentje boven stoken. Beneden de 18 graden gaat de kachel aan.
Ik vind het ook echt koud. Maar de verwarming wil ik in september echt niet aan zetten. Dat vind ik echt zonde van mijn geld 😅. Ik moet altijd even wennen aan die overgang van warm naar minder warm weer, zodra ik gewend ben duurt het wel weer even voordat ik het koud heb.
Nee hoor. Hier nu ook warm na visite en koken. Net zelfs even onze grote pui opengezet. Frisse lucht er in.
Hier hetzelfde. Wij hebben ook vloerverwarming. Het schommelt hier steeds tussen 21.5 en 22 graden. Heerlijk. En zit toch lekker met een dekentje op de bank. Voor mijn gevoel is het al herfst. Alleen ga ik over 1 week naar Turkije. Dus dat is echt terug in de zomer. Als ik dan thuis kom zal ik het wel extra koud hebben!
Oh ik vond het hier vanmiddag echt heel fris binnen! Wij hebben ook voor het eerst even de verwarming aan laten slaan. Gewoon voor een uurtje om de ergste 'kou' te weren. Daarna weer uitgezet.