Bah... maag pijn!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Loving, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    Sinds een aantal weken heb ik last van mn maag. Als ik er licht op druk doet ie echt pijn. Sinds ruim een week krijg ik daarvoor medicijnen. Het lijkt ietsje te verbeteren.
    Ik denk niet direct aan iets ernstigs, ook omdat de dokter me hierin gerust heeft gesteld, maar ook omdat ik verder geen andere klachten heb.
    Maar ik vind het wel heel vervelend dat dit komt op het moment dat we ook graag zwanger willen raken... Heeft iemand ervaring met maag pijn/klachten en zwanger raken??

Het zal misschien geen bergen reacties opleveren, maar ja, wel fijn om het even op te schrijven...

2. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Ik niet icm zwanger raken, maar wel vorig jaar maagontsteking gehad met heel wat pijn, bij mij ging het met medicijnen na een maand of twee stukken beter. Dus wellicht vast wat geruststelling: het gaat vast snel weer over! En ik denk trouwens ook niet dat het je kans om zwanger te raken beperkt.

3. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    Dank je emily, voor je reactie!
    Vrijdag bij de huisarts geweest en hij zei gelukkig ook: gewoon door gaan met proberen. Dit staat een zwangerschap echt niet in de weg.
    Ook even bloed laten prikken, ben benieuwd...

Deel Deze Pagina