postzegel vergeten

Discussie in 'De lounge' gestart door MinnieMe, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ben heel dom geweest.
    Mn dochters hebben geknutseld voor Oma.
    Vanochtend heb ik het in de brievenbus gedaan, maar kom er net achter dat ik de postzegel ben vergeten.

Wat gebeurd er nu mee?

Thnx alvast voor de reacties...

2. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Wordt wel verzonden maar de ontvanger krijgt er een rekening bij. Was ooit een briefje dat je postzegels moest plakken en terug moest sturen.

3. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    volgens mij krijgt oma dan een rekening erbij dat zij moet betalen voor de postzegel

4. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.108
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Wordt gewoon verzonden maar oma wordt verzocht een "boete" te betalen.

5. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Jep, oma moet verzending betalen.. Of bedragje overmaken of postzegels plakken..

6. rums

rums Niet meer actief

Wordt inderdaad een briefje bijgedaan dat er geen of niet genoeg port op zit. Als je niet betaald krijg je nog een keer een herinnering en daarna hoor je er niets meer van.

7. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je een afzender vermeld hebt, krijg je volgens mij zelf een rekening toegestuurd.

8. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Inderdaad..

Heb ooit brieven gekregen die onvoldoende gefrankeerd waren, en heb dat bedrag echt niet overgemaakt à 3x€2,40. Nooit wat van gehoord.

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hier ook haha

10. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Thnx! Heb mn adres als afzender er idd opgezet. Maar ze krijgt m dus gewoon. Was al bang dat hij dan bij TNT in de prullenbak zou belanden. We hebben er zo hard aan geknutseld!

Alle 2 de dames op n groot vel gelegd. De armen en hoofd overgetrokken, uitgeknipt en geschilderd. Tekst erbij: een heel dikke knuffel voor jou!
    En allemaal kleine hartjes erop geplakt.
    Oudste was er zo trots op! (jongste snapt het natuurlijk nog niet, vond t met name erg leuk om met de kwasten te.gooien)

Oma heeft n moeilijke tijd nu, dus zou extra zonde zijn als ze het niet zou ontvangen.

Deel Deze Pagina