bah mijn familie

Discussie in 'De lounge' gestart door mora27, 7 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat sneu voor je dochtertje! Vast en zeker een heel betreurend koppie moet ze gehad hebben. Ja een uur van te voren afbellen is ook wel heel lekker bij tijds zeg bah bah. Kan ze zichzelf toch ook bedenken, dat ze er niet alleen jou mee heeft maar ook een klein kindje.

Hier ook familie die zelden langs komt hoor, alleen mijn moeder en zusje regelmatig. Verders weinig! En wat betreft de schoonfamilie die zien we hier al helemaal amper. Oke schoonmoeder woont ver weg, dus kan ik nog wel in komen. Maar de rest van de familie woont hier allemaal in de buurt. En we zijn nu al zo vaak bij hun geweest maar ze komen nooit bij ons. Ach ik laat het maar gaan, kan me er niet druk om maken. Je kan iemand immers niet verplichten te komen.

Maar een uur van te voren afbellen is zekers zwaar klote. Ik zou vandaag met mijn zusje gaan zwemmen, had er helemaal zin in. Belt ze gisteravond tegen 23:45 op, dat ze toch geen zin heeft. ZUCHT................ Was even goed boos!

Dus kan me heel goed indenken hoe jij je voelt!

Dikke hugg

2. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja erg rot zoiets.... maar ik heb me er vanaf nu bij neergelegd en haar een lange mail gestuurd hoe ik erover denk... en nu is het voor mij wel klaar... dan blijven ze maar weg hoor...

Deel Deze Pagina