bah misselijk! wie ook?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door gillian2009, 24 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gravid

Gravid Niet meer actief

Hoe herkenbaar ;) Ik ben nu bijna 6 weken zwanger, maar ook erg misselijk.. het scheelt dat ik nog niet werk, maar ook thuis ben ik nie vooruit te branden.. Met me vorige zwangerschap was het na 15 weken over, dus ook nu heb ik goeie hoop haha ;) wat ik doe is gewoon steeds kleine beetjes eten.. en goed drinken, bij mij helpt dat wel. succes!!

2. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Same here! Misselijk als n malle en alles wat ik eet komt er net zo snel weer uit! En dan roepen ze allemaal: wel goed eten hoor.. Alsof dat gaat als alles er weer uit komt. Ik ga vanavond met m'n ouders uit eten, omdat ze 27 jaar getrouwd zijn. We gaan naar de WOK!!! :$ Ben benieuwd hoe dat af gaat lopen, als ik er aan denk..BAH BAH! Hopelijk gaat het tegen die tijd weer beter. Ook ik ben zo vreselijk moe, niet te filmen! Heel veel succes allemaal, ik leef met iedereen mee haha..

3. emje

emje Niet meer actief

ik ben ook erg misselijk. ik moet helaas meerdere keren per dag overgeven. soms zelfs als ik een slokje water drink. of midden in de nacht wakker word. het is echt klote. maar ik weet waar ik het voor doe.

Deel Deze Pagina