nesteldrang vóór de zwangerschap!

Discussion in 'Zwanger worden' started by mummy, Aug 20, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mummy

mummy Bekend lid

May 26, 2006
    664
    0
    0
    Hoi

Wie herkent dit:

Zo in de periode voor ik zwanger wordt krijg ik enorm de behoefte mijn huis op orde te hebben. Bij de vorige zwangerschap had ik dat ook (helaas een miskraam). Nu ben ik weer puin aan het ruimen op zolder, puin aan het ruimen in de schuur... Helaas hebben we nogal wat puin, dus manlief rijdt maandelijks naar het grof vuil :oops:

Ik heb heel erg het gevoel dat ik ruimte wil hebben. Na de geboorte van mijn dochter zag ik pas duidelijk hoeveel spullen een kind nodig heeft. Nu hebben we meer dan genoeg ruimte hoor, maar toch. Vandaag dus maar weer eens de zolder opgedoken en alles uitgezocht. Ook de babykleertjes van mijn dochter (beetje moeilijk, want ik had het nu eigenlijk ter voorbereiding op een nieuwe baby moeten doen, maar helaas). Pfff, wanneer gaat deze voorbereidende nesteldrang over??!! ;)

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Haha, t is wel goed voor je huishouden. Geef maar een beetje nesteldrang aan mij! Ik heb het wel meer dan voor ik zwanger was, maar ik kan nog wel wat gebruiken.

3. mummy

mummy Bekend lid

May 26, 2006
    664
    0
    0
    Haha, nou ja, mijn huishouden blijft juist een beetje achter. Nu eerst alle zooi uitzoeken en her-ordenen... Vrij tijdrovend dus, dus, minder tijd voor het huishouden helaas!

4. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    1,060
    0
    0
    Limmen
    hahah t komt mij bekend voor.. IK heb gister de toekomstige baby kamer al een grondige opruimbeurd gegeven hoop opgeruimd weggegooit je kent t wel. verder me hele huisje overhoop gegooit... Ik kon dr nix aan doen ik kreeg zo'n gevoel van nu moet ik opruime..en was niet te stoppen..
    Om me heen zeiden ze al owjeej ze heeft nesteldrang :)

5. lot

lot Actief lid

Feb 21, 2006
    401
    0
    0
    grafisch ontwerper eigen bedrijf
    Brabant
    ik heb het ook maar volgens mij moet ik morgen ongi worden. Ik weet eigenlijk niet of ik dat anders ook wel eens gehad heb. Wie weet is dit mijn eerste zwangerschap symptoom. haha

6. Miza

Miza Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    1,801
    1
    0
    Ook hier slaat de nesteldrang al telkens toe.
    Heb ondertussen al heel wat kamertjes grondig opgeruimd en helemaal uitgesopt.
    Nog eventjes en ons huisje blinkt aan alle kanten. :)

7. lovely72

lovely72 Actief lid

Jul 13, 2006
    150
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    almere
    hallo,

Ik kan mooi mijn vraag hierop aansluiten. Ik vraag me af of het mogelijk is dat je lichaam zich onbewust al aan het voorbereiden is op een toekomstige zwangerschap? Bijv: een langere cyclus dan normaal en daarbij ook zwangerschapsymptomen, blaasontsteking, wit vocht uit je borsten en inderdaad ook dat opruimerige gedoe (haha!!). Deze dingen heb ik allemaal en ben benieuwd of jullie daar een antwoordt op hebben.

groetjes lovely

8. geitje

geitje Actief lid

Jun 7, 2006
    128
    0
    0
    haha ken het, voordat ik ongi moet worden ga ik als een wervelwind dor het huis. mn vriend is daar nooit blij mee (hij kan dan niks terug vinden)

9. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Hmmm,...bij mij wienig kans op een zwangerschap in de nabije toekomst dus... :rolleyes:

10. mummy

mummy Bekend lid

May 26, 2006
    664
    0
    0
    Haha, die Sandra! Jij hebt toch laatst ook je hele huis verbouwd?!

Enneh, bij mij zegt het niks hoor, ben gewoon ongesteld en juist nu krijg ik die drang. Dus bij mij is het geen zwangerschapsteken. ik denk meer dat ik me mentaal op een zwangerschap aan het voorbereiden ben... Ik heb enorm de drang het op orde te hebben thuis (gek want een paar weekjes geleden was ik nog zwanger en lag ik steeds uitgeteld op de bank ;) toe had ik die drang niet!).

11. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Hmmmm, dat was alleen bank andersom zetten...hiihihih... :)

12. friezin

friezin Bekend lid

Jul 4, 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Ik kreeg altijd schoonmaakkriebels als ik ongi moest worden.
    Nu ik dit zo lees...dat heb ik nu helemaal niet! Ik heb juist nergens zin in.
    :confused:

Gr van Friezin

Share This Page