hallo dames.. allereerst beste wensen.. nu frusteer ik me al 2 maanden lang.. mijn vriend heeft zich laten helpen aan een te smalle voorhuid sex was voor hem ook echt pijnlijk.. dus deden wij het eigenlijk nooit.. nu heeft hij zich laten helpen 5 weken geleden . eindelijk .. ik ben vanaf mei gestopt met de pil en we willen zo graag kids.. nu frusteer ik me elke keer dat hij nog geen sex kan en mag hebben * mag pas na 6 weken na de behandeling* .. we willen het allbij zo graag elke keer als we het er over hebben krijg ik allemaal kriebels.. sorry dames ik moest het ff kwijt..
ik heb zelf bijna een jaar niet mogen/kunnen klussen door pijn. Nu lukt het sinds kort (een week) zonder pijn, dit is ten eerste echt een geweldige ontdekking voor me (wat is klussen leuk zonder pijn!!) Maar het maakt het klussen ook nog eens een stuk specialer! het is zeker lastig maar daarna geniet je dubbel!
Vervelende situatie, maar gelukkig is het nog maar een week en dan kunnen jullie er weer tegen aan Het ergste heb je al achter de rug!
ja het is jammer dat we zo lang hebebn moeten wachten maar ik ben dalijk zo blij als het kan gebeuren zonder de pijn .. ! ..
Hè bah, wat vervelend..! En als de wens zo groot is wil je natuurlijk geen kans voorbij laten gaan. Heel begrijpelijk: en even je gart luchten kan goed hier! Succes nog even met wachten en hopen dat het volgende week weer kan..!
ja inderdfaad.. dan heb ik nog ene klein vraagje ik wilde etos zwanger worden gaan slikken maar mijn cyclus is goed elke 28 / 29 dagen zou ik het dan wel gaan slikken
Je kan het altijd gaan slikken, er zitten namelijk een hele hoop vitaminen e.d in en ook foliumzuur. Etos zwanger worden is er niet alleen voor om je cyclus op gang te brengen.
sorry dames.. ik mkoet ff soort van klagen.. mijn vriend is nu 4 weken geleden geholpen aan een te smalle voorhuid.. wij willen super graag kinderen.. hij wil dolgraag sex met mij alleen zijn we bijde nu zo gespannen .. ik omdat ik hem niet pijn wil doen .. en hij omdat hij onzeker is .. omdat hij hem niet lang stijf kan houden omdat hij nooit egt lekker sex heb gehad voor mij .. en nooit van de sex heb genoten .. omdat hij er nooit wat van voelde ,. en daarom hem niet lang stijf kan houden .. iemand advies?
Probeer niet te veel te verwachten van de eerste paar keer vrijen. Als je denkt dat het gelijk heel geweldig 'moet' zijn, kan het natuurlijk tegenvallen. En die druk lijkt me voor jullie allebei ook niet zo fijn. (Ik denk dat je vriend daar extra last van kan hebben.) Misschien moet je ook niet gelijk 'alles' willen. Gewoon lekker zoenen, knuffelen, elkaar strelen op gevoelige plekjes. Loopt het uit op meer: prima. Blijft het daarbij: ook goed. Het is voor iedere ander makkelijk praten natuurlijk, maar probeer er niet teveel druk achter te zetten. Sex is niet leuk als je het idee hebt dat het 'moet'.
dank je wel voor de reactie maar mijn vriend heeft nog nooit echt geweldige sex gehad.. en heeft hem nooit lang genoeg stijf kunnen houden .. en dat soort dingen .. het strelen en dingen doen we al nu 3 maanden .. ik heb nu zelf en mijn vriend nu 3 maanden geen sex gehad.. niet dat zo erg een probleem is.. maar het is frustrerend.. we zitten gewoon met het probleem dat hij hem niet lang genoeg stijf kan houden .. en dat wekt problemen ..
Hebben jullie dit ook besproken met de arts die hem aan zijn voorhuid heeft geholpen? Van dat stijf houden bedoel ik. Had dat met zijn voorhuid te maken of is er een andere oorzaak? Als het aan zijn voorhuid lag, zou het straks na een paar keer oefenen beter moeten gaan. Anders zou ik dit ook met een arts bespreken. Het is natuurlijk een lastog onderwerp. Maar ik krijg de indruk dat jullie het allebei graag anders zouden zien.
nou het is dat hij hem niet slap kan houden doordat hij niets voeld van de sex.. ook als hij in mij zit voelt hij er niets van . dus is het voor hem minder aandachtig om sex te hebben en als we het hebben kan hij hem nog geen minuut stijf houden en klaar komen lukt dan al helemaal niet
Wat is de reden dan dat hij niets voelt als jullie sex hebben ??? Mijn vriend is ong 3 jr terug in t begin van onze relatie ook geholpen aan zijn voorhuid, omdat het ook zeer deed bij t vrijen en niet zo een beetje ook. Maar na de behandeling tijdje geen sex gehad tot het goed kon genezen en daarna opbouwen met strelen, zoenen, voelen etc. Maar t stijfhouden is hier nooit een probleem geweest. Is de ingreep wel goed gedaan en heeft ie hercontrole gehad??? Omdat hij voorheen nooit geweldige sex heeft gehad zal denk ik niet de reden zijn dat hij niets voelt (denk ik hoor) Hopelijk lukt t snel allemaal voor jullie, met tegenzin of t moeten is natuurlijk ook niet fijn vrijen... Ik kan me zijn pijn goed voorstellen en na de behandeling de angst of t nog wel pijn zal doen. Ik zou hem hierin steunen en desnoods nog eens naar de dokter laten nakijken of t nu goed is...En hem de tijd gunnen en langzaam opbouwen. Sex moet je hebben als je t samen wilt en ontspannen bent en niet dat t moet omdat je wilt klussen etc Ik snap jou ook erg goed hoor meid, geduld is een schone zaak al is t best moeilijk in sommige situaties! Heel veel succes!!
ja het is gewoon heel erg moeilijk hij heeft e rnooit wat van gevoeld van de sex.. als hij sex had.. daarom .. en nu ook niet.. en dat baat me zorgen aangezien hij hem dan niet eens een minuut stijf kan houden
zucht * weer naar de dokter geweest.. en die zeurt alleen maar door.. wij vertellen ons verhaal en lult er gewoon overheen !.. en wordt afgescheept met een zalfje :x:x:x ik ben echt kwaat
Ja als je word afgescheept met een zalfje vraag je toch om doorverwijzing naar t ziekenhuis??? Als je erop staat dat je dat wilt moet t kunnen hoor. Soort van second opinion en nacontrole. denk niet dat een zalfje zal helpen om t stijf te houden....Dit zal ook wel erg frustrerend zijn voor je vriend, niet kunnen vrijen zoals hij wilt. Ik zou er even niet zo een probleem van maken bij hem en hem even die ruimte en rust gunnen om er zelf wat aan te doen of ermee naar t ziekenhuis te stappen.
he hallo dames.. ik ben even weggeweest van de site.. en raad eens het heeft geholpen .. nee ik ben niet zwanger.. nog niet.. maar we hebben wel wat gevonden dat hij wel klaar kan komen in mij
hallo dames... ik hier weer hoe is het met iedereen>?,, zijn er al nieuwe zwangeren ,..? ik zit op de wachtbank.. 9 feb is mijn nod ..