Ik wil net iets betalen via de Rabo, maar ipv 2 balkjes krijg ik er maar 1. Ik kan dus niet betalen! Nu wilde ik uitloggen, krijg ik ineens een pop-up dat ik nog 19 ongelezen berichten heb en als ik uitlog dat ze ongelezen blijven staan. Nog nooit gehad. Dus ik denk, ik bel dat 0900 nummer om te vragen of het wel klopt allemaal en er geen rare dingen gebeuren. Zijn ze gesloten Ik dacht dat zoiets altijd bereikbaar was, maar niet dus. Zijn er nog meer mensen met betaalproblemen bij de Rabo op dit moment?
Ik heb net een uurtje geleden een betaling gedaan via internetbankieren (rabobank). Maar hier was alles gewoon oke.
Wat bedoel je met 2 balken? Internetbankieren bij Rabo gaat veranderen. Sommige klanten zijn al over op het nieuwe internetbankieren. Internetbankieren verandert - Rabobank Die berichten is inderdaad tegenwoordig standaard als je uitlogt en je ze nog niet gelzen hebt.
Hahaha, rabobank... Sorry, wel lullig voor je... Ik zou even wachten en morgen nog eens proberen en dan bellen tijdens kantooruren. Belachelijk trouwens dat je een 0900 nummer moet bellen, als ZIJ een storing hebben! Maar ik hoor vaker dat de Rabobank problemen heeft met internetbankieren...