1e menstruatie pijnlijker?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door bbbuikje, 18 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bbbuikje

bbbuikje Lid

17 mrt 2014
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Ik ben begin februari bevallen en omdat mijn cyclus niet op gang kwam ben ik ovulatie testen gaan gebruiken om te kijken wanneer eea het weer 'doet'.

Nu heb ik dus gisteren m'n eisprong gehad, welke overigens ook pijnlijker was dan voor mijn zwangerschap, dus over twee weken kan ik mijn eerste menstruatie verwachten.

Ik heb dat weekend dus een feestje :( voor het eerst sinds mijn mamazijn heb ik een avondje uit en dan wordt ik waarschijnlijk ongesteld :x Nu waren mijn menstruaties altijd al vrij pijnlijk, maar nu begin ik me af te vragen omdat de eisprong ook erg vervelend voelde of die eerste menstruatie niet veel heftiger is dan anders:$

Zou echt balen zijn. Ben erg benieuwd hoe jullie de eerste en de menstruaties daarna na jullie bevalling hebben ervaren.

Groetjes!

2. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Na mijn zwangerschappen begon ik mijn eispring idd ook opeens te voelen. Dagenlang het gevoel alsof er een grote knikker in mijn buik zat, erg irritant en ook best pijnlijk. Maar mijn menstruatie was niet heftiger ofzo gelukkig. Hopelijk valt het bij jou ook mee!

Mijn eisprong voelde ik trouwens maar enkele maanden, nu niet meer.

3. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Hier werd t idd wel heviger! Nu stuk minder gelukkig. Maar zowel t bloeden als de pijn waren erger

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Voor de zwangerschap had ik lichte krampen, nu ga ik door de grond, pffff..

5. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Hier werd ik voor het eerst weer ongesteld 6.3 weken na de bevalling. Ik verloor nauwelijks bloed, en pijn voelde ik al helemaal niet. Dus toen dacht ik : yeeahhhh ik ben voorgoed van dat vele bloedverlies, en de krampen verlost !!!!
    Nou ik had te vroeg gejuicht, want de menstruatie die daarna kwam was een hel, en dat is zo gebleven. Iedere maand veel bloedverlies en extreme pijn !!

6. wenrichtwan

wenrichtwan Bekend lid

5 feb 2011
    775
    1
    18
    Vrouw
    Activiteiten begeleidster
    Stadskanaal, Provincie Groningen
    Voor mijn eerste menstruatie had ik ook erg last van mijn eisprong.
    en heeft me 2 dagen pijnlijke steken bezorgt. Lag zo wat op de grond van de pijn
    maar nu heb ik er geen last meer van!
    Ben ook weer aan de pil gegaan.
    Dus misschien ligt het daaraan!

7. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik had altijd amper last van menstruaties en de eisprong volde ik ook niet. Na de eerste bevalling had ik wel steeds een dag pijn bij de eisprong, menstruatie duurde wat langer en ook pijnlijker.

Eerste paasdag had ik echt erge buikpijn, ik voelde het echt helemaal onderin. Ik kon geeneens hardlopen, bij elke stap ging ik door de grond. heb paracetamol genomen wat gelukkig hielp. Ik denk dat dit mijn eisprong was, want nog geen menstruatie. Over twee weken weet ik het zeker....

8. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Grappig. Hier totaal tegenovergesteld. Veel minder last en ook minder erg.

9. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik heb een tijd veel meer last gehad van pms en van pijn maar nu is het gelukkig weer 'normaal' en heb ik weinig last.

Deel Deze Pagina