ik wile vandaag schoonmaken achter de televisiemeubel, nou met een flinke dosis enthousiastme schuif ik de kast naar voren en wat denk je dat er gebeurt,,,,HIJ KANTELT ZO VOOROVER ALLES OP DE GROND tv, stereo installatie, dvd speler, cd's en dvd's nu komt het griezelgste ik heb voor het televisie meubel mijn salontafel staan MET een glasplaat erop en nu de meevaller, niets gebroken of kapot gegaan gek he!
de tvdie als enige boven de salontafel uitstak heeft de tafel wel geraakt maar meer geschaaft (zeg ik dat zo goed) dus de tafel schoof alleen maar naar achter PFFFFEW
ja alles doet het nog gelukkig, ik moet zeggen ik schrok en meteen het eerste wat in me opkwam was : goed zo Fatma net nu de baby eindelijk slaapt ](*,) gelukkig moets hij maar effies huilen en viel meteen weer in slaap
Jeetje zeg, dat is schrikken! Gelukkig is er niks kapot. Dat krijg je er nou van als je overdreven aan de poets gaat
dan zal ik maar niet te hard zeggen dat ik zelfs mijn appels op poets voor ik ze op de fruitschaal leg dan je nagaan wat en poetsfreak ik eigenlijk ben
wallah vooral als ik van die rode gala's heb, die moeten echt glimmen, pruimen trouwens ook levenloos figuur dat ik ben,
of nog zoiets er hangen bij mij thuis naast elke wasbak zo'n microvezeldoekjes zodat ik en mijn man ( kinderen en gasten uitegzonderd )meteen de wasbak streeploos droog kunnen maken en de kraanknoppen kunne oppoetsen mijn arme man
Kom niet meer bij over pruimen gesproken, toen m'n moeder werkte in een supermarkt vroeg er een vrouw: heeft u ook reine viktoria (is een pruimsoort) want dat is precies mijn pruim jessica
Dat zou ik hier thuis ook wel in willen voeren ,aar kan ik mooi vergeten. Bel al blij als mijn man zn tandpasta resten wegspoelt.
haha ik lig hier in een deuk om jou, ik kan vast nog heel veel van jou leren wat poetsen betreft Maar eerljik is eerlijk, ook fruit ziet er het mooist uit als het zo glanst en bovendien is het ook hygienisch om het eerst schoon te maken heb je nog meer poets-tips?