wat vertelde jouw lichaam je na de miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door boterbloempje83, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    hoi dames,

even snel mijn verhaaltje doen..
    eind vorige maand heb ik een miskraam gehad met 6weken en nu sinds vorige week zijn we weer aan de slag gegaan.. maar wat vertelde jouwn lichaam je dat je gelijk na je miskraam weer zwanger was??

daar ben ik namelijk wel benieuwd naar.
    ze zeggen dat je het beste kunt wachten nadat je je eerste manstruatie weer hebt gehad na je miskraam, maar je leest ook genoeg hier dat er sommige meiden meteen weer zwanger zijn..

ik lees het graag van jullie!!

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

de eerste ronde na mijn miskraam dacht ik echt zwanger te zijn toen had ik heel veel last van mijn bloeddruk maar werd netjes ongesteld na 33 dagen
    de volgende ronde er eigenlijk niet aangedacht omdat we net na mijn eisprong op vakantie gingen met vrienden maar op de terug weg uit frankrijk was ik heel de tijd vaag misselijk en gaf ik hele domme opmerkingen (had ik mijn eerste zwangerschap ook) maar ik durfde er niet op te hopen.
    maar de dag nadat we thuis zijn gelijk 's morgens naar de winkel gereden en een test gedaan en bleek toch zwanger te zijn.

Hopelijk mag jij ook snel weer zwanger zijn!

3. mandy1977

mandy1977 Lid

23 okt 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend meis

Voel met je mee ook ik heb miskraam gehad bij 6 weken
    Voelde idd al niet goed pijn in mijn buik etc
    Nadat bevestigd werd dat ik miskraam had kreeg ik de mededeling meteen door te mogen
    Helaas ben ik nog niet zwanger 11 september kreeg ik de miskraam
    Mijn lichaam heeft me een maand nog voor de gek gehouden ik was gewoon nog zwanger buik groeide door alles terwijl de hcg al uit mn lichaam was

Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn meis

4. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    haj mandy, dank je wel voor je reactie!! en bah wat 'eng'/ 'akelig' dat alles gewoon nog meegroeit terwijl je een miskraam hebt gehad? oeh das heftig.. dikke knuffel

hier ook het hele lichaam uit balans, je weet niet wat je moet voelen, je weet niet wanneer je ongesteldheid kan verwachten etc etc..

hoop voor jou ook dat de volgende een plakbeebje wordt!!

5. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Hoi Dames,

Hoelang heeft het bij jullie geduurd voordat de miskraam door ging zetten? Vanaf het moment dat je het kreeg te horen...?
    Ik heb nog steeds geen buikpijn, borsten doen nog zeer, het ziet er niet naar uit dat het al begint.... ben nu 'onofficieel' 5 weken 3 dagen, maar het groeit niet door want hcg stijgt niet. Ik voel me vreselijk....

xxx

6. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Na drie weken kreeg ik een curettage en heb me hierna nog twee maanden zwanger gevoeld, compleet met zere borsten, moe en misselijk..

7. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    allereerst een dikke knuf en sterkte gewenst meid,
    mijn miskraam -6 weken- begon 1ste dag met 1veeg lichtrose, 2de dag oud bruin bloed verlies, 3de dag controle in zh gekregen, echo geen vruchtje te zien maar alles wijste wel op duidelijk zwanger, daarna helderbloed verlies met heeeeeeeel veel slijm.. en na 2 dagen het vruchtje eruit gekomen :(.. ikzelf heb ook geen buikkrampen gehad, pas 1dag voordat het vruchtje 'eruit' kwam waren mijn borsten niet meer gevoelig.. (ieder lichaam reageert anders..)

Deel Deze Pagina