Bah! Pedo

Discussion in 'De lounge' started by Klaproos, Sep 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Ps waar vind ik de foto ?

2. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    Vreeselijk, ik woon gelukkig heeeel ver er vandaan, maar vreselijk!! Heel veel sterkte voor kindje en de moeder!!

3. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Gaat het om dat meisje van 11 of 13 jaar ergens in de leeftijd? Heb zoiets op fb zien voorbij komen.

4. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

Nov 8, 2009
    4,023
    10
    38
    Female
    Somewhere
    Groot gelijk dat je de foto op fb hebt gezet, zo'n gore viespeuk verdiend geen discretie. Van kinderen blijf je af, klaar!

Vind het heel erg voor je vriendin en kindje :(

5. allwoman

allwoman VIP lid

Jan 29, 2008
    5,589
    0
    0
    bezig bijtje
    O wat erg. :(

6. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    En stel er staat op eens een foto van je echtgenoot op facebook. Oeps foutje... verkeerde foto...

Of er blijkt toch een ander de dader te zijn...

Tja... dan ben je dus wel voor de rest van je leven onterecht de l*l...

En ja... laten we het Indiaas rechtssysteem overnemen... das leuk!

------

Voor het kindje vind ik het trouwens vreselijk en ik hoop dat hij/zij de juiste hulp en steun krijgt om hiermee om te gaan.

7. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Kind met een boze blik naar zich toe geroepen. Ze wilde niet maar deed het toch want ze was bang. Hij trok haar op schoot en ging met zijn handen onder haar kleren. Ik weet niet of hij in haar broek ging of dat hij haar tegen zijn je weet wel ( ik word misselijk) heeft gedrukt. Maar ik vind de foto meer dan terecht. Als het mijn kind was had ik een paar vrienden van me langsgestuurd. Oh ja de mama stond even met de rug naar haar toe dus het duurde maar een minuut of drie maar toch.

Er is ook aangifte gedaan en de man is aangehouden en komt voor de rechter dus het is echt de juiste persoon.

8. Panda1

Panda1 Bekend lid

Feb 28, 2013
    841
    117
    43
    Overijssel
    Dr vanuitgaande dat ts 100% zeker is van de juiste man om de foto vind ik het een heel goed idee om deze man ten toon te stellen aan nl. Zulke viespeuken hebben hun recht op wat dan ook verspeeld. Iedereen moet weten wat een walgelijke vent dit is. Het rechtssysteem in nl laat te wensen over, social media is daarentegen een sterk middel hiervoor.

9. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

Jul 25, 2010
    4,057
    885
    113
    Voor zo iemand is geen straf te hoog!
    Ik weet niet wat ik gedaan zou hebben als het mijn kind geweest zou zijn, maar niet veel goeds in ieder geval...
    Sterkte voor je vriendin en haar kindje!

10. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Wat verschrikkelijk voor dat kindje :( Dat zulke mensen bestaan, ik snap het niet.

Ik denk dat ik de man in kwestie helemaal verrot getrapt had, als ik erachter kwam. Afschuwelijk :(

11. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Twee kanten aan een verhaal?! "Ze wilde het zelf" ofzo?

Sorry hoor, zodra je aan een kind zit verlies je wat mij betreft alle rechten. Chemisch castreren en uitzetten! Helaas vrees ik dat je gelijk hebt en dat het idd wel 2 uur taakstraf zal worden. Als je geluk hebt :(

12. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Foto neerzetten mag niet op deze manier.. dat is strafbaar. Zou ermee oppassen.

Neemt niet weg dat het vreselijk is dat dit soort dingen gebeuren.

13. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

Mar 9, 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    gatver!! arm kind. op facebook met die foto! en iedereen laten delen.

14. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    huhhuh... en jij woont vast in Disneyland!

Mijn hemel.... hoe zou je zelf reageren als het je eigen kind betreft? Juist ja. Ophangen aan de hoogste boom.

15. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Volgens mij is een kind aanranden ook strafbaar....

16. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Duh

Als we strafbare feiten toch eens konden oplossen met strafbare feiten ;)

17. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Vergeet niet dat áls dit een probleem wordt, de boete voor de persoon die de foto plaatst kan oplopen tot minstens 25.000 euro he.

Dit betekent niet dat ik de reactie niet begrijp hoor, ik zou ook het liefste iedereen willen waarschuwen (ik ken ook dit soort situaties) maar je kunt een groot probleem krijgen als je iemand aan de schandpaal zet.

Weet ook niet zeker of deze regel nog steeds geldt hoor, het was voorheen wel zo. Zou het sowieso eerst overleggen met de politie voordat je dit doet.

18. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

De middeleeuwse straffen zouden ze hiervoor weer moeten inschakelen, smeerlap!

19. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

May 4, 2012
    3,184
    16
    38
    Ik snap werkelijk niet waarom ze in Nederland niet harder optreden tegen pedo's die aan kinderen hebben gezeten!:x
    Het lijkt wel alsof pedo's nog beschermd worden ook.. ik vind het te erg voor woorden! en als er ook maar eentje aan mijn kind durft te zitten dan garandeer ik je dat ik z'n zaakje d'r af snij!:x

20. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    #40 Booey, Sep 13, 2013
    Last edited: Sep 13, 2013
    :(

Ik denk dat die meneer zijn foto op facebook wel het minste van zijn problemen is denk je ook niet?

Share This Page