BAH! Personeelsbeleidergernissen kinderdagverblijf

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Amethist, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

Dank!

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

UPDATE:

Behalve ikzelf hadden er dus nog veel meer ouders geklaagd en, net als ik, een boze mail gestuurd.

Naar aanleiding van al die reacties is er een gesprek geweest met een aantal ouders (waar ik ook voor uitgenodigd was, maar ik was verhinderd) en is het besluit in heroverweging genomen en is er uiteindelijk besloten dat de betreffende leidster tóch kan blijven.

Hartstikke goed nieuws dus en ik ben blij dat ik die mail gestuurd heb.

3. tuc

tuc Niet meer actief

zo...dat hoor je niet vaak!!

Ik snap jouw frustratie hoor en die van bri en alle andere ouders ook, maar soms kun je gewoon niet anders. Het kinderdagverblijf waar ik werkte hadden bso en kinderdagverblijf bij elkaar 2 jaar geleden 25 leidsters en nu nog 9:(

4. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Het wordt ook veeeeeeeeeeeeel te duur!
    Dus aantal kindjes nemen af en daardoor contracten van leidsters die niet verlengd gaan worden.
    Mijn zoontje gaat tot 1 okt naar het kinderdagverblijf. Ik neem vanaf 1 okt ouderschapsverlof op (onbetaald).
    Ik ga 2 dagen per maand minder werken waarmee ik financieel evenveel inlever als dat mijn zoontje naar het kinderdagverblijf gaat ;).

5. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    En dat is dus precies wat overal gebeurt. Steeds meer ouders kiezen voor minder of geen uren kinderdagverblijf vanwege de financiën en dit zijn de gevolgen. Met dank aan de politiek en de gevolgen van de crisis...
    Ik kan alleen maar hopen dat de toeslag niet nog verder wordt teruggedraaid. Hopelijk ziet de politiek in dat de gevolgen van deze maatregel niet bepaald positief zijn.

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Op kinderdagverblijf van onze dochter gaan ze van drie groepen naar 2 verticale groepen. Gelukkig zat mijn dochter al in een verticale groep dus voor haar wijzigt er niks, komen alleen wat kindjes bij. De ouders van de babygroep waren not amused, van de 4 leidsters gaan er daar 3 weg en kindjes ineens naar verticale groep..

Maarja helaas is het wel nodig omdat ze weinig aanmeldingen krijgen en wel veel afmeldingen...

Deel Deze Pagina