NIET LEZEN BIJ EEN ZWAKKE MAAG OF ALS JE NET ZIT TE ETEN! Getsie jakkie bah! Ik zat net even op mijn Hyves te kijken, zie ik een berichtje van mijn ouders staan.....En dat terwijl ik net wat zat te eten (maar nu hoef ik eigenlijk niet meer.) Ze hadden een pot sperziebonen opengemaakt en wat zat daar in behalve sperziebonen? Jakkes bah. Durf het haast niet te typen zo smerig.... Er zat een halve dode vogel in met veren en al. Getsiederrie. Heb mijn ouders al verteld dat ze de fabrikant even moeten inlichten daarover. Dit is natuurlijk niet normaal. Ik hoef de eerstkomende tijd geen sperziebonen meer....Althans, niet uit pot of blik.
Oei Ja dat is wel vies. Ik heb vroeger bollen gepeld en toen kwam ik helaas ook weleens een vogeltje tegen. Maar tussen eten is het wel heel erg hoor.
Oh gadverdamme! Brrrrr. Ben b;lij dat wij altijd vers eten en nooit potjes/blikjes.. bah wat vies zeg!
ik denk dat ik het ook maar op ga geven wat betreft blik/potgroente. ooit in een blikje mais een paar torretjes tegen gekomen. maar ik heb straks een grooooooooote groentetuin gelukkig, kan ik de beestjes er zelf tussenweg plukken voordat het eten in de vriezer/weckpotten gaat
weetje dit gebeurd heel vaak. ook muizen endergelijke komen nog wel eens in zulke machienes. veelal hoor je er niets over maar soms wel.
Ja, ik ben trouwens blij dat ik het zelf niet gezien heb. Mijn moeder is gisteren de hele avond strontmisselijk geweest. Kan ik me goed voorstellen trouwens. Waarschijnlijk is het arme beestje bij het oogsten van de boontjes ertussen terecht gekomen ofzo. Iets anders kan ik me niet bedenken. Maar goed, ik neem aan dat ze in de fabriek de boontjes wel goed wassen en sorteren. Maar ik krijg nu de indruk van niet. BAH!
WAAROM lees ik dit? Ik ben al misselijk, mijn shake zit me nu bijna achterin mijn strot. Gadverdamme.
oh my god dat verwacht je dus echt neit ik dacht je gaat nu typen dat een of ander insect in zat (ook erg smerig natuurlijk) maar een complete vogel oooh bah bah bah dan vraag je je toch af hoe dat erin kan belanden :S
bah bah bah Zo hebben wij dat ook ooit eens gehad met een pot sperziebonen, toen zaten er wormpjes in....blergh!! Je raad het vast al, zo'n pot sperziebonen komt er hier nooit meer in.