wist niet goed waar ik het moest neerzetten dus als het verkeerd staat sorry (zit je hier al 3 jaar en nog weet je het af en toe niet) maar goed! ik heb vrijdag mijn eerste 3d echt en ik wil daarna graag naar de prenatal shoppen. ik wil ook een bola hebben nu kan ik die bij je juwelier gaan halen maar daar zijn ze 40 euro zonder ketting. maar als ze ze nou hebben bij prenatal dan kan ik er daar een mee nemen. weten jullie of ze ze daar hebben?
Mijn man heeft me een bola gekocht voor sinterklaas. Hij is bij div. Juweliers geweest maar vond ze te duur, hij kocht van dat geld liiever een ketting die ik langer azal dragen. Ik meen dat hij uiteindelijk bij de prenatal geslaagd is voor een bola in hartje model. Was wel een stuk goedkoper dan bij de juwelier.. Groetjes Manuk
in arnhem op de woonboulevard in zuid staan ze bij de kassa.... links staat de kassa en helemaal rechts staat een rek met bola's. veel plezier met de echo!!!!
is dat zo'n lange ketting met een belletje eraan? Mijn man had die voor mij bij prental gekocht (18 euro) maar die ging al snel roesten en werd heel lelijk
anders online zijn ze ook in leuke modellen te krijgen voor iets van 16 euro meen ik.. maar goed ik neem aan dat je hem liever meteen meeneemt haha ik heb ze hier bij prenatal nooit gezien maar kan ook zijn dat ik erover heen gekeken heb