Fabrikant inlichten! Gatsie! Ik weet wel dat het vaker gebeurd, ook met muizen zoals amyf al zegt. Mijn moeder heeft vroeger als jong meisje in een fabriek gewerkt en hier kwam ze ook vaak dode dieren tegen... soms werden ze gewoon meegemalen..
Gatver!!!! nou eten wij gelukkig al (bijna) nooit potgroenten, maar nu helemaal niet meer! gatverdamme! dit kan toch gewoon niet...
ja is echt zo.... ook in koekjes e.d. Alles wat in een fabriek gemaakt word. Zo een beestje komt helaas welleens in de machines terecht...
Lekker gratis stukje vlees. Het is maar goed dat we niet altijd weten wat we eten. Het is alleen lullig dat je het nu moet zien.
als je ziet wat je zelf vind in appels, sla, bloemkool etc ka nik me ook niet anders voorstellen dat in diepvries en pot niet is een slak of worm meegaat in je groente maar een vogel is me echt te smerig. denk allemaal nog maar is 2x na voor je nog een extra schep appelmoes bij je aardappels gooit. lekker vegetarisch ook
mijn moeder had een halve kikker tussen de gesneden andijvie.. ieehhh hij was gelukkig door de zak heen te zien zodat we em niet uit de pan hoefden te vissen. Maar lekker is anders, ik kijk dus altijd eerst heel goed door de zak heen haha
Gadver!!!!!!!!!!!!!! Ik werk in een grote supermarkt en wij hebben het een keer met een pot rode kool gehad, Daar zaten wormen in.............levend!!! Krijg er weer de rillingen van als ik er aan denk. brrr
Ieeeeee, oh wat vies zeg! Bah! Wij hadden gister met de andijviestamppot. Ik was het eten en opeens knars knars knars, ik spuugde het uit, was het een slakkenhuis De hele andijvie zat ermee vol!
ben ik blij dat ik dit bericht gisteren niet heb gelezen, al hadden wij verse bonen maar toch........... zo heb ik het wel eens gehad dat ik een halve muis in mijn pakje hooi aantrof. of eenbepaalde worm in mijn pistanootjes (ook weken niet meer gehad)
Hier ooit een flink stuk nagel gevonden tussen de bruine bonen...ook om van te kotsen. ik heb vanaf die tijd geen pot bruine bonen meer losgetrokken!!!
Hier van de week een eikel tussen de sperziebonen met dop en al. mannetje kon er hier wel een grapje van maken. Hij zei heel droog: Hé wat doet mijn baas nou in het eten.. Gelukkig konden we er om lachen maar bah wat een vieze dingen kun je in eten tegenkomen.. Gelukkig weten we het de helft van de tijd niet! Jaren geleden ook een keer in de bloemkool bij mijn broer op zijn bord een half afgekapte worm. Nou we hebben het in een bakje gedaan en in de koelkast gezet. Toen mams thuiskwam haar voorgeschoteld, die wist niet hoe ze het had.. Geloof dat ik sindsdien hooguit 1 keer bloemkool heb gegeten, je laat het toch effe staan daarna hihi