hihi alweer een tattoo vraagje. ik zoek eigenlijk nog een mooie plek voor een tattoo en ik kom er niet zo goed uit, het word een hoefijzer evt met paardje erbij en de naam van mijn (overleden) paardje ( ik zal even een foto toevoegen) ik zat de denken aan de binnenkant van mijn pols omdat ik dit een super mooie plek vind,maar aan de andere kant voelt het een beetje raar,omdat ik de namen van mijn kinderen op me voet heb, en me paardje dan op me pols zou komen misschien een rare gedachte maar toch op alle 2 me voeten heb ik al iets en ik heb een heel kleintje op me buik ( laag aan de zijkant) hebben jullie ideeen? ( op me bovenarmen vind ik niet leuk trouwens..) het word trouwens ook de lijnen,dus niet helemaal ingekleurd!
Ik zeg ook schouder, als je zo'n tattoo op de binnenkant van je pols laat zetten komt dat helemaal niet mooi uit denk ik. Je pols is immers vrij smal aan de binnenkant. Dus dan moeten ze de tattoo zo erg verkleinen wat denk ik niet meer mooi is. Of op je kuit of net boven je enkel
misschien je enkel? is hij groot??? of net boven je lies....ik vind pols zelf nooit zo leuk maar je moet doen wat jou het beste lijkt...
bedankt voor jullie ideen.. tussen me schouderbladen zat ik idd ook aan te denken, het jammere daaraan vind ik dat je hem zelf nooit ziet.. boven me enkel is wel een mooie plek, alleen op 1 enkel zit er al 1 en op de andere voet zit er 1 over de hele voet, ik weet niet of dat dan erg mooi word. en idd op de pols zou hij erg verkleind moeten worden, want ik wil hem zeker niet de grootte van het plaatje!