Op 4 maart is onze buurman tegen onze geparkeerde auto aangereden. 7 maart het schade formulier opgestuurd naar beide verzekeringen. Hier heeft de buurman ook aangegeven dat het zijn schuld is. Ook heb ik de schade al op laten maken bij een schade bedrijf. Iemand enig idee wanneer ik het geld krijg? Of dat mijn schade bedrijf het krijgt? Oja wij zijn verzekerd bij Onna Onna en de buurman bij Generali. Wij zijn beiden enkel WA verzekerd.
Hier bij Achmea en heb het geld altijd binnen 2 werkdagen op m'n rekening staan als het aansprakelijkheidsverzekering betreft.. Toevallig vorige week aan de hand gehad en 3 jaar geleden idem binnen 2 dagen nadat de brief bij Achmea binnen was
Hier regelden de verzekeringen het onderling. Maar het was de bedrijfsbus van mijn man, hij had tegen mijn auto op gezeten! Ook iets van 1200 euro schade, niet normaal. Ik kon de auto gewoon naar een aangesloten garage brengen, en die regelden het verder met de verzekering van mijn man zijn werk.
Hier doen de verzekeringen het ook regelen, maar laat de auto liever maken bij een bedrijf dat ik ken, ben ik de auto ook minder lang kwijt Is zoiezo een erkend bedrijf dus dat moet geen probleem zijn. Was gewoon benieuwd wanneer ik afspraak e.d. kon gaan maken want omdat het niet mijn schuld is moet eerst bevestigd worden dat het de ander zijn schuld was.
Hier heeft het best lang geduurd. 3 weken. Weet ff niet waar mijn vriend onze auto's heeft verzekerd.. *bloos*