Heel veel sterkte! Ik zal in gedachten een kaarsje branden, voor jullie vrienden, het kleine ongeboren meisje en ook een beetje voor jullie! Vreselijke situatie ....
Heel erg veel sterkte toegewenst, wat een verschrikkelijke situatie Ik hoop op het allerbeste voor je vriendin en haar kindje!
ook hier brand weer een kaarsje. Ik blijf hopen op een wonder en dat het meisje nog een tijdje mag blijven zitten. Ook van mij nogmaals sterkte.
Wat een heftig nieuws. Heel veel sterkte voor je vriendin en jullie als vrienden ook natuurlijk. Wat een onzekere periode. meiden zijn sterk en ik hoop dat deze kleine ook heel sterk zal zijn en gewoon nog lekker beweeglijk blijft zijn in de buik van je vriendin en het nog een aantal weken kan rekken.
ook hier brandt een kaarsje en ik hoop natuurlijk dat 2015 goed mag beginnen voor je vriendin en haar dochtertje sterkte
Wat verschrikkelijk! Ik heb het ook meegemaakt, met 31 en 33 weken, alleen wisten ze bij mij niet waar de bloeding vandaan kwam. Tijdens de bevalling pas duidelijk geworden. Ik denk aan jullie! Sterkte!
Oef lang verhaal. Met moeder en kind gaat alles goed. Ze heeft vandaag veel onderzoeken gehad in het EMC. Er zit een stolsel, maar deze zit niet aan/in de placenta. Waar het bloed allemaal vandaan kwam en hoe het is gekomen is nog een raadsel. Ze verwachten niet dat het kindje snel komt en is momenteel kerngezond. De controle is nu heel groot en ze wordt goed in de gaten gehouden. Volledige rust en zo hopen ze steeds verder te kunnen komen. Het bloeden is gestopt nu. Kortom een lichtpuntje al is het gevaar nog niet geweken. Wel fijn dat ze zelf nu wat postiever kunnen zijn. Wij duimen en branden heel veel kaarsjes. Voor ons is het een beetje is sta erbij en ik kijk ernaar. Lief al jullie reacties. X
Wat een fijn lichtpuntje aan een duistere hemel. Nu hopen dat het gevaar snel wijkt en dat het allemaal helemaal goed komt. Kaarsje gaat hier zo ook weer aan.
Heel veel sterkte! Ik hoop dat ze het nog een paar weken kunnen rekken. Vreselijke tijd wat jullie en vooral jullie vriendin en haar man moeten doormaken! Ik hoop dat alles goed komt, het is in ieder geval een sterk meisje als ik het zo lees.