Hoop zo voor hun en jullie dat het zo goed blijft gaan en dat ze het nog een aantal weken kunnen volhouden samen.
Pfoe heftig zeg!! Heel veel sterkte gewenst en hopen dat de kleine lekker blijft zitten tot aan de 40 weken en ze daarna kunnen genieten van elkaar!
Wat fijn om te lezen dat de kleine nog veilig en warm bij mama zit. Ik blijf duimen voor een goede afloop.
Ja, echt heel fijn. Even een zorg minder, nu hopen dat het ook goed blijft gaan. Die spanning gun je echt niemand, zo sneu voor ze.
Heel veel sterkte! Ik hoop dat de baby nog zo lang mogelijk veilig in haar buik blijft zitten! Wat fijn dat ze zo'n enorme lieve vriendin als steun heeft! Ik weet helaas wat het is, ik heb een volledige placenta ruptuur gehad. Gelukkig heb ik mijn fantastische vriendje wel nog mogen leren kennen.
Oh wat erg voor je Mitsy! Ik kan me alleen maar indenken hoe dat voor jullie is geweest en nog zo zal zijn. Wat een gemis zeg! Dikke knuffel voor jullie.!
De controle was goed, alleen is er nog steeds wat bloed en de bloedstolling is ook nog niet kleiner. Het vergroot nu het risico op vroeggeboorte maar vooralsnog gaat het met moeder en kind goed. Er blijft strenge controle en ze mag sowieso de aankomende 2 weken platliggen en niks doen. We wachten en hopen er het beste van.
Ik kwam even kijken hoe het met je vriendin gaat. Maar blijft spannend he. Ze is nu de 23 weken voorbij of niet? Gelukkig weer 1,5 week verder dan je bericht. Hier blijven mijn duimen draaien voor dr... elke week verder is een week erbij. Ik weet dat het spannend zal blijven en een vroeggeboorte gun je niemand maar ik was heel blij toen ik over de 24 weken was en ging zo steeds verder tellen. 24 weken is nog veel te vroeg maar die grens is toch wel fijn om te halen. Al hoop ik dat het kindje nog minimaal 15 weken mag blijven zitten
Met mijn vriendin nog steeds alles goed. Het is er per dag bekijken. Met ons ook alles goed, wel spannend hoor allemaal. Met jullie ook alles goed Marnat?
Geef ze maar een goede knuffel , spannend zeker . kaarsjes branden hier. Mijn vader is ziek zijn er achter gekomen dat ie longkanker heeft .