wat een rare soort grappige mensen zijn er soms he... ? ow een snurkende hond in plaats van een snurkende man.. nou van hier allebei 1 en ze lijken iedere nacht wedstrijd te houden om het hardste...
Ik las dit gisteravond al maar leek me handiger om vandaag pas mijn reactie te posten . Mijn vriend is heel vaak weg voor zijn werk, dus alleen zijn ben ik wel gewend. Ongeveer 2 maanden terug zat ik om een uur of half 12 's avonds nog tv te kijken toen ineens de deurbel ging. Das natuurlijk niet echt gangbaar dus ik liep naar boven, dan kan ik kijken wie er voor de deur staat zonder dat zij mij zien. Eerst zag ik niemand maar toen ik goed keek zag ik dat er iemand naast de deur was gaan staan. Ik heb daar een hoog bosje zegmaar. Zag er niet uit als iemand die gezellig op de koffie wilde komen . Ik ben toen overdreven hard gaan stampen en heb lichten aangedaan, ik wilde dat ze zeker wisten dat ondanks dat er niet open werd gedaan er wel iemand thuis was. Daarna waren ze weg. Vrienden van ons wonen ook in deze straat en konden mij vertellen dat er binnen die tijd en een half uur later bij twee huizen in hun blok was ingebroken, daar waar de mensen niet thuis waren. Bij één van de twee zijn ze zelfs gezien, de zoon van de mensen kwam terug van een feestje en heeft ze "weggejaagd"helaas hadden ze wel de tv en laptop al mee. Toen heb ik toch wel een tijd als ik thuis was de deuren en ramen dichtgedaan toen het donker was... Rare mensen heb je op de wereld!
Pff dan schrik je je ook rot! Gelukkig hebben ze bij jou niet ingebroken. Ik was ook gewend alleen te zijn. M'n vriend is militair en een tijd veel weggeweest. Maar sinds de kinderen niet meer dus is gewoon weer wennen.
Ik zou gewoon dwars door de deur tegen de mensen praten. Dat we niet meer open doen na een bepaalde tijd. Hond blaffend mee natuurlijk.
Haha, mijnes ook . Vandaar dat ik het gewend ben. Is die van jou gestopt sinds de kinderen geboren zijn dan?
Het is dat ik geen tijd heb voor een hond, anders zou ik er zeker wel een willen om dit soort redenen . En omdat ik ze natuurlijk gewoon super leuk vind!
sallie.. ieeehhh wat een eng verhaal zeg! gelukkig ben je slim bezig geweest! doe hier 's avonds ook niet open als ik alleen ben hoor.. man werkt ook in ploegen en vind het doodeng.. in januari al heel veel inbraken geweest hier in de straat terwijl mensen gewoon lagen te slapen en kreeg gelijk een flashback aan een paar jaar geleden.. toen heb ik dat werkelijk mee gemaakt dat de inbreker naast ons bed stond.. gelukkig hebben we een hond die nogal indrukwekkend kan blaffen (en meer dan dat ook als het nodig is, maar dat hoop ik niet) hondje is alleen wel een beetje aan het aftakelen..
M'n vriend werkt nu op de wal. Hij zit bij de marine. Hij werkt nu bij de admiraal, en is nog zeker twee jaar op de wal. Maar heeft wel vaak diners enz dus is regelmatig laat thuis. Of zoals nu is hij op een feest in ruigoord. In een tentje hihi! Nou hij liever dan ik. Dus ik krijg straks een verzopen mannetje thuis. Ik ben wat dat betreft heel blij met m'n hond. Het is een Jack Russell maar heeft het ego van een hele grote gevaarlijke hond haha! Hij blaft ook altijd als de bel gaat dus gisteravond was dat handig.
Ohh bahh eng zeg. Ik heb wel eens in de vakantie gehad, was een jaartje of 18 en heel de familie op vakantie.. was helemaal alleen.. gingen ze ook aanbellen en mijn vader zei: laat merken dat je thuis bent als de bel laat nog gaat.. Heb toen uit het raam geschreeuwd dat ze de tering konden krijgen en ik met een dikke 9 mm ze kapot zou schieten *dapperedodo*.. Bleek het gewoon mijn toenmalige vriendje te zijn die voor verrassing eerder terug kwam van stappen! Beetje jammer weer haha.. Heb het nog jaren aan moeten horen!