4 mini gaatjes

Discussion in 'Zwanger worden' started by Brit1980, Aug 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Brit1980

Brit1980 Actief lid

Aug 20, 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    heb van de week veel buikpijn gehad dag of 2 flink net als ongi pijn maar dan iets anders niet uit te leggen eigenlijk..heb nu nog buikpijn maar veel lichter af en toe wat steekjes.. en ik heb nog wat ontdekt wat ik normaal noooooit heb.. heb 5 inimini gaatjes op mijn tepel :confused: :confused: eigenlijk witte puntjes als je goed kijkt zie je dat het hele kleine gaatjes zijn...mijn mannetje zag het ook en heeft ie ook nooit bij me gezien...zou het dan mischiel al zo gauw gelukt zijn :(: :(
    veel liefs Brit

2. FutureMommy

Aug 18, 2008
    87
    0
    0
    Niet om je teleur te stellen maar ik had ook na mijn ei overal last van waarvan ik nooit last het en was er bijna van overtuigd dat het raak was...en nu zit ik hier onder de neurofen omdat mijn ongi is doorgekomen :( dus verheug je er niet teveel op..
    Maar die gaatjes...misschien ff hier bij zoeken intypen :)

Hoop natuurlijk voor je dat het raak is!

3. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    2,545
    1
    0
    kliertjes van montgomery heten die dingen toch als ik het me goed herinner......

4. Brit1980

Brit1980 Actief lid

Aug 20, 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    Daar ben ik me ook heel goed van bewust maar weet nog dat toen ik zwanger was van me eerste 2 dat ik die dus ook had die gaatjes dus vandaar die gedachte of het zou kunnen ik weet dat het kan duren maar weet ook heel goed dat het heel snel kan gaan was bij mijn jongens ook heel snel zwanger maar wil natuurlijk niet zeggen dat het nu weer zo snel gaat...heb ze verder daarna na de borstvoeding ook niet meer gezien en aangezien daar de melk uit gaat komen vroeg ik het me dus gewoon af en volgens mij heb je dat dus niet als je ongi gaat worden of mischien toch wel?
    maar goed heb er geen haast bij en het komt zoals het komt dus we zullen het wel zien hoe en wat..

liefs Brit

5. Brit1980

Brit1980 Actief lid

Aug 20, 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    oja..die bobbels op de tepelhof heb ik wel dat is niet nieuw voor me...maar ik bedoelde op het puntje van de tepel
    liefs

6. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

Aug 15, 2008
    1,199
    0
    0
    roermond
    ik heb van die kleine witte puntjes ook op de tepel
    als ik erop duw komt dat wit eruit

gr

7. Brit1980

Brit1980 Actief lid

Aug 20, 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    ja heb ik ook dus maar heb net gelezen dat je er vanaf moet blijven ivm ontstekingen in de tepel
    liefs

8. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

Aug 15, 2008
    1,199
    0
    0
    roermond
    oke

dank je wel

gr

Share This Page