hoi hoi Mijn kleine meid heeft de eerste weekjes de nodige darmkrampjes gehad. Na zo'n 7/8 weekjes was het voorbij en is het een heerlijke vrolijke baby. Alleen sinds 3 daagjes lijken de krampjes terug te zijn. Het is nu al 3 keer achter mekaar dat ze het s'morgens om 5 uur in ene x op een gillen zet en ze duidelijk last heeft. Het begint s'avonds dat het lijkt of er lucht vastzit. Scheetjes laten lijkt pijnlijk voor haar. Meestal gaat ze in bad, flesje en dan in bed (avond ritueel) en valt ze meteen in slaap. Tot 5 uur nu dus. Heb geprobeert een klein flesje te geven maar ze is dan echt ontroostbaar en het lijkt alsof ze veel pijn heeft. Dacht dat we nu dat allemaal wel gehad hebben met 3 maanden maar kan het gewoon weer terug zijn of zou het wat anders kunnen zijn. Heb verder niks verandert qua voeding of de hoeveelheid. Ze heeft wel 3 dagen geleden de tweede prikjes bij het CB gehad en daarna merkte ik wel dat ze onrustig sliep. Nu lijkt het alsof het steeds erger wordt. Herkent iemand dit? Gr. ongeruste mama
Niemand die het herkent. Afgelopen nacht begon het om 3 uur weer. Ze zet het op een krijsen en verstijft helemaal. Ze heeft duidelijk pijn maar ik vind het voor krampjes wel heel exctreem. Overdag is ze rustig maar sávonds voor haar laatste flesje begint ze onrustig te worden. Ze slaap wel na der laatste flesje maar s'nachts is het dus drama. Zou het een reactie kunnen zijn op de vaccinaties die ze dinsdag heeft gehad. Ik begin me zorgen te maken want zo ken ik mijn meisje niet. Liefst zou ik naar de HAP willen rijden maar die doen tegenwoordig erg moeilijk wil je daar langs willen komen. Zou dus moeten wachten tot maandag. Pffffff, ben echt op.
Ik kan je geen tips geven, want onze man is een stuk jonger. Maar als je het niet vertrouwd en ze zo enorm krijst gewoon de HAP bellen voor advies.
Als je het niet vertrouwt gewoon de HAP bellen. Je kunt aan de telefoon je verhaal uitleggen en wellicht kun je dan langs. Verder, als je denkt dat het krampjes zijn, gewoon de dingen doen die bij krampjes helpen. Masseren, baby op de buik op je arm dragen, klein maken, evt infacol of cinnababy gebruiken.
3 maanden oud, kan je te maken hebben met regeldagen. Drinkt je kleintje meer of gulziger? Dat er daarom meer lucht dwars zit. Boert het minder? Of gebruik je een andere fles? Lijkt me lastig en zielig.
Mijn dochter was ook zo onrustig na haar vaccinaties. Duurde een week en daarna ging het weer beter. Ben blij dat ze nu pas weer over een half jaar de volgende prikjes krijgt
Gisteravond toch maar de hap gebeld want mijn meisje was zo overstuur en had duidelijk pijn. Na vele vragen aan de telefoon mocht ik langskomen en is ze onderzocht. Volgens de arts was het een reactie op de vaccinaties en moest ik haar 3 x per dag een zetpil geven de komende 3 dagen. Meestal is het na een week verdwenen zei hij. Ze is vandaag wat rustiger en heeft afgelopen nacht ook beter geslapen dus ik hoop dat het einde nabij is van deze stressvolle week.
Hopelijk is het nu voorbij dame! Ik herken het wel een beetje. Onze kleine is 4 maanden en sinds kort zit er soms weer wat lucht dwars. Hij moet dan enorm huilen, heel zielig!
Even mijn hart luchten Morgen is het een week sinds die vaccinaties maar mijn meisje is nog steeds hetzelfde . Overdag gaat het goed maar tegen de avond begint de ellende. Het lijkt net alsof ze soort van pijn aanvallen krijgt. Ook s'nachts als ze heerlijk ligt te slapen schrikt ze opeens krijsend wakker en krijgen we haar niet stil. Vind het zo zielig om haar zo te zien maar voel me zo hulpeloos. En ze komt zo'n slaap tekort en dat zie je ook aan haar. Ik ga morgen maar eens bij mijn eigen huisarts langs.
Het gaat inmiddels wat beter gelukkig. Waarschijnlijk echt de bijwerkingen van de vaccinaties. Heb het met mijn zoontje niet meegemaakt, die reageerde totaal niet op de vaccinaties. Denk dat ik de volgende vaccinaties van VSM tujababy van tevoren aanschaf. Lees goede verhalen erover.